Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik PURRO do Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05)

Silnik VICTOR REINZ Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) VICTOR REINZ
Silnik ELRING Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) FEBI BILSTEIN
Silnik FA1 Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) FA1
Silnik TOPRAN Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) TOPRAN
Silnik CORTECO Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) CORTECO
Silnik BOSCH Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) BOSCH
Silnik KNECHT Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) KNECHT
Silnik SASIC Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) SASIC
Silnik SWAG Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) SWAG
Silnik GATES Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) GATES
Silnik EUROREPAR Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) EUROREPAR
Silnik FAST Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) FAST
Silnik MAHLE Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) MAHLE
Silnik OEM Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) OEM
Silnik CONTINENTAL CTAM Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) CONTINENTAL CTAM
Silnik PURFLUX Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) PURFLUX
Silnik AJUSA Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) AJUSA
Silnik KAMOKA Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) KAMOKA
Silnik BGA Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) BGA
Silnik CHAMPION Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) CHAMPION
Silnik HART Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) HART
Silnik PURRO Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) PURRO
Silnik SKF Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) SKF
Silnik BLUE PRINT Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) BLUE PRINT
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) MAGNETI MARELLI
Silnik VAICO Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) VAICO
Silnik BIRTH Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) BIRTH
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) FAI AUTOPARTS
Silnik FRECCIA Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) FRECCIA
Silnik GLASER Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) GLASER
Silnik GSP Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) GSP
Silnik INA Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) INA
Silnik JP GROUP Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) JP GROUP
Silnik MAXGEAR Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) MAXGEAR
Silnik NRF Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) NRF
Silnik NTY Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) NTY
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) PAYEN
Silnik PIERBURG Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) PIERBURG
Silnik TRISCAN Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) TRISCAN
Silnik UFI Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) UFI
Silnik VEMO Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) VEMO
Silnik A.B.S. Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) A.B.S.
Silnik AE Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) AE
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) AKRON-MALÒ
Silnik AMC Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) AMC
Silnik AUTOMEGA Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) AUTOMEGA
Silnik BANDO Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) BANDO
Silnik BENDIX Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) BENDIX
Silnik BUGATTI Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) BUGATTI
Silnik CAFFARO Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) CAFFARO
Silnik CALORSTAT BY VERNET Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) CALORSTAT BY VERNET
Silnik COMLINE Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) DAYCO
Silnik DELPHI Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DT SPARE PARTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) DT SPARE PARTS
Silnik DYS Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) ENERGY
Silnik EPS Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) EPS
Silnik ERA Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) ERA
Silnik ESEN SKV Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) ESEN SKV
Silnik ET ENGINETEAM Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) EUROL
Silnik FACET Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) FACET
Silnik FAST GENUINE Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) FAST GENUINE
Silnik FEBEST Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) FEBEST
Silnik FRAM Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) FRAM
Silnik GLYCO Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) GOETZE
Silnik GRAF Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) GRAF
Silnik HEPU Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) IJS GROUP
Silnik INTERVALVES Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) INTERVALVES
Silnik IPARTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) IPARTS
Silnik IPD Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) IPD
Silnik IPSA Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) IPSA
Silnik JPN Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) JPN
Silnik KAVO PARTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) KAVO PARTS
Silnik KAWE Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) KAWE
Silnik KING Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) KOLBENSCHMIDT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik KW Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) KW
Silnik KWP Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) KWP
Silnik LUCAS Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) LUCAS
Silnik MAPCO Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) METELLI
Silnik METZGER Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) METZGER
Silnik MOTORAD Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) MOTORAD
Silnik NE Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) NE
Silnik NPS Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) NPS
Silnik NÜRAL Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) NÜRAL
Silnik OCAP Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) OCAP
Silnik OPTIBELT Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) OPTIMAL
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) SALERI SIL
Silnik SEIM Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) SIDAT
Silnik SNR Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) SNR
Silnik SOFIMA Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) SOFIMA
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VEMA Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) VEMA
Silnik VIKA Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) VIKA
Silnik WALKER PRODUCTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) WALKER PRODUCTS
Producent:PURRO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PURRO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PUR-PO2013
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PURRO
Kod:
PUR-PO2013
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  86
Wymiar gwintu:  M 20x1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  77
Rodzaj zaworu:  Zawór ograniczający cisnienie
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  71
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  52,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Do 100 dni na zwrot
35,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze