Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CHAMPION do Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) ELRING
Silnik FILTRON Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) FILTRON
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik TOPRAN Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) TOPRAN
Silnik PURFLUX Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) PURFLUX
Silnik AJUSA Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) AJUSA
Silnik MANN-FILTER Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik BOSCH Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) BOSCH
Silnik KAMOKA Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) KNECHT
Silnik CONTINENTAL CTAM Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik FA1 Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) FA1
Silnik HENGST FILTER Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik UFI Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) UFI
Silnik INA Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) INA
Silnik MAHLE Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) MAHLE
Silnik DAYCO Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) DAYCO
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik PZL FILTERS Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) PZL FILTERS
Silnik CALORSTAT BY VERNET Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CHAMPION Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) CHAMPION
Silnik IPARTS Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) IPARTS
Silnik PURRO Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) PURRO
Silnik SASIC Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) SASIC
Silnik EUROREPAR Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) EUROREPAR
Silnik HEPU Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) HEPU
Silnik SKF Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) SKF
Silnik ALCO FILTER Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik EPS Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) EPS
Silnik FAST Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) FAST
Silnik GATES Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) GATES
Silnik HELLA Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) HELLA
Silnik JAPKO Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) JAPKO
Silnik JP GROUP Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik PAYEN Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) PAYEN
Silnik SCT - MANNOL Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AMC FILTER Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) ASHIKA
Silnik AUTOMEGA Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BIRTH Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) BIRTH
Silnik COMLINE Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) CORTECO
Silnik DELPHI Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) DELPHI
Silnik DYS Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) DYS
Silnik EFI AUTOMOTIVE Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ERA Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) EUROL
Silnik FACET Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) FACET
Silnik FAE Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) FLENNOR
Silnik FRAM Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) FRAM
Silnik GK Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) GK
Silnik GLASER Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) GLASER
Silnik GSP Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) GSP
Silnik HART Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) HART
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPD Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik KAVO PARTS Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KW Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LUCAS Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) LUCAS
Silnik MAPCO Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) MAPCO
Silnik MAXGEAR Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) NPS
Silnik NRF Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) NRF
Silnik NTY Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) NTY
Silnik OEM Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) OEM
Silnik OPTIBELT Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) RUVILLE
Silnik SIDAT Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) SIDAT
Silnik SOFIMA Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) TRISCAN
Silnik VEMA Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) VEMA
Silnik WIX FILTERS Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2019.06 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:CHAMPION

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CHAMPION
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
COF100118S
dostępny
4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
COF100118S
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  87
Wymiar gwintu:  M 20 x 1.5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,5
Długożć opakowania [cm]:  8
Szerokość opakowania [cm]:  8
Wysokość opakowania [cm]:  9,3
Średnica pierścienia uszczelniającego od [mm]:  62
Średnica pierścienia uszczelniającego do [mm]:  71
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 50,00 zł
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CHAMPION
5.0 (13 ocen)
Kod produktu:
CAF101069P
dostępny
5.0 (13 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
CAF101069P
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  238,5
Szerokość [mm]:  120,5
Wysokość [mm]:  59
Wysokość 1 [mm]:  58
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Długość 1 [mm]:  229,5
Szerokość 1 [mm]:  111,5
Szerokość 2 [mm]:  108
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długożć opakowania [cm]:  28
Szerokość opakowania [cm]:  12,5
Wysokość opakowania [cm]:  6,7
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 79,00 zł
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze