Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ELRING do Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) ELRING
Silnik FA1 Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) FA1
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) VICTOR REINZ
Silnik CORTECO Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) CORTECO
Silnik ERA Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) ERA
Silnik SASIC Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) SASIC
Silnik BOSCH Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) BOSCH
Silnik CONTINENTAL CTAM Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) CONTINENTAL CTAM
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) MEAT & DORIA
Silnik PIERBURG Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) PIERBURG
Silnik PURFLUX Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) PURFLUX
Silnik AE Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) AE
Silnik AJUSA Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) ALCO FILTER
Silnik BGA Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) BGA
Silnik BORG & BECK Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) DENCKERMANN
Silnik DT SPARE PARTS Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) DT SPARE PARTS
Silnik ENERGY Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) ENERGY
Silnik ESEN SKV Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) ESEN SKV
Silnik EUROREPAR Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) EUROREPAR
Silnik FAST Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) FAST
Silnik FILTRON Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) FILTRON
Silnik FLENNOR Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) FLENNOR
Silnik FRAM Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) FRAM
Silnik FRECCIA Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) FRECCIA
Silnik GATES Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) GATES
Silnik GLASER Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) GOETZE ENGINE
Silnik HART Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) HART
Silnik HC-CARGO Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) HENGST FILTER
Silnik HOFFER Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) HOFFER
Silnik INTERVALVES Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) INTERVALVES
Silnik IPSA Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) IPSA
Silnik JP GROUP Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) JP GROUP
Silnik KNECHT Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) KNECHT
Silnik LUCAS Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) MAXGEAR
Silnik METALCAUCHO Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) METALCAUCHO
Silnik METELLI Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) METELLI
Silnik MISFAT Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) MULLER FILTER
Silnik NPS Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) NPS
Silnik NTY Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) NTY
Silnik OPTIBELT Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) OPTIBELT
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) PAYEN
Silnik PZL FILTERS Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) ROULUNDS RUBBER
Silnik SCHAEFFLER INA Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) SCHAEFFLER INA
Silnik SCT - MANNOL Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) SCT - MANNOL
Silnik SEIM Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) SIDAT
Silnik SOFIMA Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) SOFIMA
Silnik TRICLO Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) TRICLO
Silnik TRISCAN Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) TRISCAN
Silnik UFI Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) UFI
Silnik VALEO Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) VALEO
Silnik VEMO Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) VEMO
Silnik VEYANCE Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) WIX FILTERS
Producent:ELRING

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
4.5 (11 ocen)
Kod produktu:
813.052
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

4.5 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
813.052
Jednostka:
sztuka
Średnica wewnętrzna [mm]: 16
Średnica zewnętrzna [mm]: 22
Grubość [mm]: 2
Materiał: Miedz
Kształt: Kształt C
DIN / ISO: 7603
Alternatywny zestaw naprawczy: 017.736
Alternatywny zestaw naprawczy: 036.400
Alternatywny zestaw naprawczy: 505.550
Alternatywny zestaw naprawczy: 505.540
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 6,00 zł
2,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

ELRING
4.0 (4 ocen)
Kod produktu:
294.110
dostępny
4.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
294.110
Jednostka:
sztuka
Średnica trzonka zaworu [mm]: 8
Średnica wewnętrzna [mm]: 10,8
Średnica zewnętrzna [mm]: 14,2
Wysokość [mm]: 10
Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 19,00 zł
6,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
4.0 (4 ocen)
Kod produktu:
294.250
dostępny
4.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
294.250
Jednostka:
komplet
Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 62,00 zł
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
4.8 (4 ocen)
Kod produktu:
111.280
niedostępny
4.8 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
111.280
Jednostka:
sztuka
Grubość [mm]: 1,30
Średnica [mm]: 80,5
Średnica otworu centrującego [mm]: 16
Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka metalowo-włóknowa
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 196,00 zł
95,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ELRING
4.8 (4 ocen)
Kod produktu:
111.289
niedostępny
4.8 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
111.289
Jednostka:
sztuka
Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka metalowo-włóknowa
Grubość [mm]: 1,30
Średnica [mm]: 80,5
Średnica otworu centrującego [mm]: 16
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 204,00 zł
104,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze