Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAXGEAR do Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) ELRING
Silnik KAMOKA Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) KAMOKA
Silnik KNECHT Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) KNECHT
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) VICTOR REINZ
Silnik CORTECO Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) CORTECO
Silnik BOSCH Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) BOSCH
Silnik EUROREPAR Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) EUROREPAR
Silnik FA1 Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) FA1
Silnik SASIC Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) SASIC
Silnik MAHLE Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) MAHLE
Silnik AJUSA Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) AJUSA
Silnik PURFLUX Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) PZL FILTERS
Silnik VAICO Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) VAICO
Silnik CHAMPION Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) CHAMPION
Silnik MANN-FILTER Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) MANN-FILTER
Silnik PURRO Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) PURRO
Silnik TEDGUM Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) TEDGUM
Silnik VALEO Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) VALEO
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) FAI AUTOPARTS
Silnik GATES Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) GATES
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) MAGNETI MARELLI
Silnik FAST Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) FAST
Silnik INA Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) INA
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik OEM Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) OEM
Silnik ACKOJA Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) ACKOJA
Silnik AE Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) AE
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) AKRON-MALÒ
Silnik AS-PL Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) AS-PL
Silnik BEHR HELLA SERVICE Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) BEHR HELLA SERVICE
Silnik BGA Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) BGA
Silnik BORG & BECK Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) BORG & BECK
Silnik BUGATTI Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) BUGATTI
Silnik CAFFARO Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) CAFFARO
Silnik CLEAN FILTERS Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) DAYCO
Silnik DELPHI Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) DELPHI
Silnik DR!VE+ Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DT SPARE PARTS Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) DT SPARE PARTS
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) ERA
Silnik ESEN SKV Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) ESEN SKV
Silnik ET ENGINETEAM Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) ET ENGINETEAM
Silnik FAST GENUINE Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) FAST GENUINE
Silnik FORTUNE LINE Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) FORTUNE LINE
Silnik FRECCIA Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) FRECCIA
Silnik GLASER Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) GOETZE
Silnik GRAF Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) GRAF
Silnik HART Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) HART
Silnik HC-CARGO Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) HC-CARGO
Silnik HEPU Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) HEPU
Silnik HOFFER Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) HUTCHINSON
Silnik INTERVALVES Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) INTERVALVES
Silnik IPARTS Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) IPARTS
Silnik IPD Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) IPD
Silnik IPSA Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) IPSA
Silnik JPN Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) JPN
Silnik KAVO PARTS Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) KAVO PARTS
Silnik KAWE Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) KAWE
Silnik KING Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) KING
Silnik KWP Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) KWP
Silnik LAUBER Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) LAUBER
Silnik LUCAS Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) LUCAS
Silnik MAPCO Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) METELLI
Silnik METZGER Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) METZGER
Silnik MISFAT Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) MISFAT
Silnik MOBILETRON Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) MOBILETRON
Silnik NPS Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) NPS
Silnik NTY Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) NTY
Silnik NÜRAL Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) NÜRAL
Silnik OPTIBELT Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) PAYEN
Silnik PERSEA Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) PERSEA
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) RUVILLE
Silnik SEIM Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) SIDAT
Silnik SKF Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) SKF
Silnik SNR Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) SNR
Silnik SOFIMA Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) SOFIMA
Silnik TRISCAN Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) UFI
Silnik VEMA Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) VEMA
Silnik VEMO Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) VEMO
Silnik VEYANCE Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Peugeot 305 II (581M) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) WIX FILTERS
Producent:MAXGEAR

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
40-0048
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
40-0048
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Po stronie silnika
Rodzaj mocowania:  Łożysko gumowo-metalowe
Średnica wewnętrzna [mm]:  10
Średnica zewnętrzna [mm]:  70
Długość wewnętrzna [mm]:  53
Długość zewnętrzna [mm]:  40
Dla numeru OE:  180916
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 70,00 zł
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
26-1516
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
26-1516
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  LS 7
Wysokość [mm]:  89
Wymiar gwintu:  M 20 X 1.5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  72
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 73,00 zł
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30-0006
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
30-0006
Jednostka:
szt
Liczba rowków:  6
Rozstaw od pierwszego rowka [mm]:  7,2
Dla numeru producenta:  F-229603.XX
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Wymagane narzędzie specjalne do montażu
Otwór o śr[mm]:  17
Głębokość [mm]:  11,3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 159,00 zł
77,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
54-0465
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
54-0465
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  60
Szerokość [mm]:  34
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 113,00 zł
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
54-0464
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
54-0464
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  60
Szerokość [mm]:  34
Sterowanie rolką napinacza:  Manualny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 159,00 zł
77,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze