Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FILTRON do Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) ELRING
Silnik FA1 Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) FA1
Silnik EUROREPAR Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) EUROREPAR
Silnik CORTECO Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) CORTECO
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) AJUSA
Silnik METALCAUCHO Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) METALCAUCHO
Silnik BOSCH Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) BOSCH
Silnik ERA Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) ERA
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) MEAT & DORIA
Silnik PIERBURG Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) PIERBURG
Silnik PURFLUX Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) PURFLUX
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) ALCO FILTER
Silnik BGA Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) BGA
Silnik BORG & BECK Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) CHAMPION
Silnik COMLINE Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) DENCKERMANN
Silnik DT SPARE PARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) DT SPARE PARTS
Silnik EFI AUTOMOTIVE Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ENERGY Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) ENERGY
Silnik ESEN SKV Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) ESEN SKV
Silnik FAE Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) FAST
Silnik FILTRON Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) FILTRON
Silnik FLENNOR Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) FLENNOR
Silnik GATES Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) GATES
Silnik GLASER Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) GOETZE ENGINE
Silnik HART Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) HART
Silnik HC-CARGO Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) HENGST FILTER
Silnik HOFFER Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) HOFFER
Silnik INA Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) INA
Silnik JP GROUP Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) JP GROUP
Silnik KAMOKA Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) KAMOKA
Silnik KNECHT Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) KNECHT
Silnik LUCAS Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) MAXGEAR
Silnik METZGER Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) METZGER
Silnik MISFAT Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) MULLER FILTER
Silnik NPS Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) NPS
Silnik OPTIBELT Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) OPTIBELT
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) PAYEN
Silnik PZL FILTERS Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) SCT - MANNOL
Silnik SEIM Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) SIDAT
Silnik SOFIMA Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) SOFIMA
Silnik TEDGUM Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) TEDGUM
Silnik THERMOTEC Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) THERMOTEC
Silnik TRICLO Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) TRICLO
Silnik TRISCAN Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) TRISCAN
Silnik UFI Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) UFI
Silnik VALEO Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) VALEO
Silnik VEMO Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) VEMO
Silnik VEYANCE Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) WIX FILTERS
Producent:FILTRON

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FILTRON
4.9 (150 ocen)
Kod produktu:
OP 553
dostępny
4.9 (150 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FILTRON
Kod:
OP 553
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  86
Wymiar gwintu:  3/4-16 UNF
Średnica zewnętrzna [mm]:  88,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  82
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  61
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 96,00 zł
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FILTRON
4.8 (103 ocen)
Kod produktu:
AG 311/3
niedostępny
4.8 (103 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FILTRON
Kod:
AG 311/3
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  74
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  270
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  220
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  244
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  194
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 84,00 zł
35,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze