Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik NÜRAL do Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) ELRING
Silnik KAMOKA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) KAMOKA
Silnik KNECHT Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) KNECHT
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) VICTOR REINZ
Silnik MEYLE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) MEYLE
Silnik CORTECO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) CORTECO
Silnik BOSCH Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) BOSCH
Silnik EUROREPAR Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) EUROREPAR
Silnik FA1 Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) FA1
Silnik SASIC Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) SASIC
Silnik MAHLE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) MAHLE
Silnik AJUSA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) AJUSA
Silnik PURFLUX Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) PZL FILTERS
Silnik CONTINENTAL CTAM Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) CONTINENTAL CTAM
Silnik METALCAUCHO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) METALCAUCHO
Silnik VAICO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) VAICO
Silnik CHAMPION Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) CHAMPION
Silnik MANN-FILTER Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) MANN-FILTER
Silnik MAXGEAR Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) MAXGEAR
Silnik PURRO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) PURRO
Silnik TEDGUM Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) TEDGUM
Silnik VALEO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) VALEO
Silnik DENCKERMANN Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) DENCKERMANN
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) FAI AUTOPARTS
Silnik GATES Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) GATES
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) MAGNETI MARELLI
Silnik NIPPARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) NIPPARTS
Silnik ALCO FILTER Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) ALCO FILTER
Silnik FAST Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) FAST
Silnik HENGST FILTER Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) HENGST FILTER
Silnik INA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) INA
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) MEAT & DORIA
Silnik OEM Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) OEM
Silnik SCT - MANNOL Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) SCT - MANNOL
Silnik ACKOJA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) ACKOJA
Silnik AE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) AE
Silnik AIRTEX Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) AIRTEX
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) AKS DASIS
Silnik AS-PL Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) AS-PL
Silnik ASHIKA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) ASHIKA
Silnik AUTOMEGA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) AUTOMEGA
Silnik BEHR HELLA SERVICE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) BEHR HELLA SERVICE
Silnik BGA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) BGA
Silnik BORG & BECK Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) BORG & BECK
Silnik BREDA LORETT Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) BREDA LORETT
Silnik BUGATTI Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) BUGATTI
Silnik CAFFARO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) CAFFARO
Silnik CLEAN FILTERS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) DAYCO
Silnik DELPHI Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) DELPHI
Silnik DOLZ Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) DOLZ
Silnik DR!VE+ Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DT SPARE PARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) DT SPARE PARTS
Silnik DYS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) ERA
Silnik ESEN SKV Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) ESEN SKV
Silnik ET ENGINETEAM Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) ET ENGINETEAM
Silnik FAE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) FAE
Silnik FAST GENUINE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) FAST GENUINE
Silnik FLENNOR Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) FLENNOR
Silnik FORTUNE LINE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) FORTUNE LINE
Silnik FRECCIA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) FRECCIA
Silnik GK Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) GK
Silnik GLASER Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) GOETZE
Silnik GRAF Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) GRAF
Silnik GSP Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) GSP
Silnik HART Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) HART
Silnik HC-CARGO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) HC-CARGO
Silnik HELLA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) HELLA
Silnik HEPU Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) IJS GROUP
Silnik INTERVALVES Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) INTERVALVES
Silnik IPARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) IPARTS
Silnik IPD Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) IPD
Silnik IPSA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) IPSA
Silnik JAPANPARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) JAPKO
Silnik JP GROUP Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) JP GROUP
Silnik JPN Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) JPN
Silnik KING Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) KING
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik KWP Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) KWP
Silnik LAUBER Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) LAUBER
Silnik LUCAS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) LUCAS
Silnik MAPCO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METELLI Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) METELLI
Silnik METZGER Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) METZGER
Silnik MISFAT Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) MULLER FILTER
Silnik NE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) NE
Silnik NPS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) NPS
Silnik NTY Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) NTY
Silnik NÜRAL Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) NÜRAL
Silnik OPTIBELT Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) PAYEN
Silnik PERSEA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) PERSEA
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) SALERI SIL
Silnik SEIM Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) SIDAT
Silnik SKF Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) SKF
Silnik SNR Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) SNR
Silnik SOFIMA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) SOFIMA
Silnik TRICLO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) TRICLO
Silnik TRISCAN Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) UFI
Silnik VEMA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) VEMA
Silnik VEMO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) VEMO
Silnik VEYANCE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) WIX FILTERS
Producent:NÜRAL

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NÜRAL
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
87-152007-10
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NÜRAL
Kod:
87-152007-10
Jednostka:
KPL
Długość [mm]:  84,300
Średnica cylindra [mm]:  83,50
Sworzeń o śr. [mm]:  25
Numer komponentu:  08-152007-00
Wielkość kompresji [mm]:  46,800
Długość trzpienia [mm]:  72
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  2,200
Nadwymiar [mm]:  0,50
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 729,00 zł
405,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NÜRAL
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
87-152000-10
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NÜRAL
Kod:
87-152000-10
Jednostka:
KPL
Długość [mm]:  84,300
Średnica cylindra [mm]:  83,00
Sworzeń o śr. [mm]:  25
Numer komponentu:  08-152000-00
Wielkość kompresji [mm]:  46,800
Długość trzpienia [mm]:  72
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  2,200
Luz tłokowy [mm]:  0,070
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 638,00 zł
345,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
NÜRAL
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
87-152010-10
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NÜRAL
Kod:
87-152010-10
Jednostka:
KPL
Długość [mm]:  84,300
Średnica cylindra [mm]:  83,80
Sworzeń o śr. [mm]:  25
Numer komponentu:  08-152010-00
Wielkość kompresji [mm]:  46,800
Długość trzpienia [mm]:  72
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  2,200
Nadwymiar [mm]:  0,80
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 638,00 zł
345,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
NÜRAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
88-152000-30
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NÜRAL
Kod:
88-152000-30
Jednostka:
KPL
Średnica cylindra [mm]:  83,00
Numer komponentu:  14-020530-00
Numer komponentu:  87-152000-10
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1174,00 zł
671,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze