Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CHAMPION do Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Silnik KNECHT Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KNECHT
Silnik CORTECO Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) CORTECO
Silnik KAMOKA Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KAMOKA
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) VICTOR REINZ
Silnik BOSCH Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BOSCH
Silnik FA1 Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FA1
Silnik EUROREPAR Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) EUROREPAR
Silnik MAHLE Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MAHLE
Silnik OEM Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) OEM
Silnik SWAG Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SWAG
Silnik AJUSA Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) AJUSA
Silnik BLUE PRINT Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BLUE PRINT
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FAI AUTOPARTS
Silnik CONTINENTAL CTAM Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) CONTINENTAL CTAM
Silnik GATES Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) GATES
Silnik MAXGEAR Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MAXGEAR
Silnik SKF Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SKF
Silnik TRISCAN Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) TRISCAN
Silnik VAICO Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) VAICO
Silnik A.B.S. Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) A.B.S.
Silnik AE Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) AE
Silnik AMC Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) AMC
Silnik BGA Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BGA
Silnik CHAMPION Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) CHAMPION
Silnik COMLINE Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) COMLINE
Silnik DENCKERMANN Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) DENCKERMANN
Silnik DYS Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) DYS
Silnik FAST Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FAST
Silnik FEBEST Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FEBEST
Silnik GLASER Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) GOETZE ENGINE
Silnik HART Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) HART
Silnik IJS GROUP Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) IJS GROUP
Silnik IPARTS Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) IPARTS
Silnik IPSA Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) IPSA
Silnik JP GROUP Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) JP GROUP
Silnik KAWE Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KAWE
Silnik KING Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik LUCAS Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METELLI Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) METELLI
Silnik NPS Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) NPS
Silnik NTY Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) NTY
Silnik NÜRAL Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) NÜRAL
Silnik OPTIMAL Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) OPTIMAL
Silnik PAYEN Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Silnik SEIM Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SEIM
Silnik SNR Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SNR
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VEMO Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) VEMO
Producent:CHAMPION

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CHAMPION
5.0 (13 ocen)
Kod produktu:
CAF100543P
dostępny
5.0 (13 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
CAF100543P
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  325,0
Szerokość [mm]:  156
Wysokość [mm]:  66,5
Wysokość 1 [mm]:  56,5
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z filtrem wstępnym
Długożć opakowania [cm]:  34
Szerokość opakowania [cm]:  17,5
Wysokość opakowania [cm]:  6,9
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 74,00 zł
31,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze