Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VAICO do Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12)

Silnik FILTRON Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) ELRING
Silnik BOSCH Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) BOSCH
Silnik KNECHT Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) KNECHT
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) VICTOR REINZ
Silnik KAMOKA Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) KAMOKA
Silnik FA1 Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) FA1
Silnik MAHLE Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) MAHLE
Silnik PURFLUX Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) PZL FILTERS
Silnik FAST Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) FAST
Silnik MANN-FILTER Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) MANN-FILTER
Silnik CHAMPION Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) CHAMPION
Silnik PURRO Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) PURRO
Silnik AJUSA Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) AJUSA
Silnik HENGST FILTER Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) HENGST FILTER
Silnik GATES Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) GATES
Silnik INA Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) INA
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik OPTIMA Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) OPTIMA
Silnik SKF Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) SKF
Silnik VAICO Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) VAICO
Silnik VEMO Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) VEMO
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) AKRON-MALÒ
Silnik ASHIKA Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) ASHIKA
Silnik CONTINENTAL Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) CORTECO
Silnik ENERGY Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) ENERGY
Silnik FEBEST Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) FEBEST
Silnik FRAM Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) FRAM
Silnik GLASER Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) GLASER
Silnik HART Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) HART
Silnik HUTCHINSON Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) HUTCHINSON
Silnik IPARTS Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) IPARTS
Silnik IPD Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) IPD
Silnik JAPANPARTS Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) JAPKO
Silnik NPS Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) NPS
Silnik NTY Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) NTY
Silnik OEM Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) OEM
Silnik OPTIMAL Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) OPTIMAL
Silnik PAYEN Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) RUVILLE
Silnik SOFIMA Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) SOFIMA
Silnik TRISCAN Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) TRISCAN
Silnik UFI Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) UFI
Silnik WALKER PRODUCTS Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) WIX FILTERS
Producent:VAICO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V42-0418
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V42-0418
Jednostka:
szt
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez klimatyzacji
Ciężar [kg]:  0,0653
Szerokość opakowania [cm]:  23
Wysokość opakowania [cm]:  0,1
Głębokość opakowania [cm]:  45
Do 100 dni na zwrot
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V42-0050
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V42-0050
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  79
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  62
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  71
Wysokość [mm]:  89
Wymiar gwintu:  M 20 X 1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,5
Ciężar [kg]:  0,374
Do 100 dni na zwrot
36,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze