Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik SKF do Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) ELRING
Silnik BOSCH Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) BOSCH
Silnik KNECHT Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) KNECHT
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) VICTOR REINZ
Silnik KAMOKA Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) KAMOKA
Silnik FA1 Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) FA1
Silnik MAHLE Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) MAHLE
Silnik PURFLUX Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) PZL FILTERS
Silnik FAST Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) FAST
Silnik MANN-FILTER Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) MANN-FILTER
Silnik CHAMPION Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) CHAMPION
Silnik PURRO Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) PURRO
Silnik AJUSA Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) AJUSA
Silnik HENGST FILTER Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) HENGST FILTER
Silnik GATES Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) GATES
Silnik INA Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) INA
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik OPTIMA Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) OPTIMA
Silnik SKF Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) SKF
Silnik VAICO Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) VAICO
Silnik VEMO Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) VEMO
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) AKRON-MALÒ
Silnik ASHIKA Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) ASHIKA
Silnik CONTINENTAL Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) CORTECO
Silnik ENERGY Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) ENERGY
Silnik FEBEST Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) FEBEST
Silnik FRAM Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) FRAM
Silnik GLASER Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) GLASER
Silnik HART Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) HART
Silnik HUTCHINSON Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) HUTCHINSON
Silnik IPARTS Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) IPARTS
Silnik IPD Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) IPD
Silnik JAPANPARTS Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) JAPKO
Silnik NPS Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) NPS
Silnik NTY Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) NTY
Silnik OEM Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) OEM
Silnik OPTIMAL Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) OPTIMAL
Silnik PAYEN Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) RUVILLE
Silnik SOFIMA Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) SOFIMA
Silnik TRISCAN Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) TRISCAN
Silnik UFI Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) UFI
Silnik WALKER PRODUCTS Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) WIX FILTERS
Producent:SKF

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SKF
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
VKM 13100
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKF
Kod:
VKM 13100
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  59
Szerokość [mm]:  22
Sterowanie rolką napinacza:  Manualny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 122,00 zł
59,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SKF
5.0 (25 ocen)
Kod produktu:
VKMA 03201
dostępny
5.0 (25 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKF
Kod:
VKMA 03201
Jednostka:
KPL
Szerokość pasa [mm]:  17
Kolor:  Czarny
Ilość zębów:  114
Pasek:  Z zębami o zaokrąglonym profilu
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 200,00 zł
102,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SKF
5.0 (64 ocen)
Kod produktu:
VKMC 03201-1
dostępny
5.0 (64 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKF
Kod:
VKMC 03201-1
Jednostka:
KPL
Materiał wirnika pompy wody:  Blacha stalowa
Szerokość pasa [mm]:  17
Ilość zębów:  114
Pasek:  Z zębami o zaokrąglonym profilu
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 416,00 zł
219,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SKF
5.0 (64 ocen)
Kod produktu:
VKMC 03200
dostępny
5.0 (64 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKF
Kod:
VKMC 03200
Jednostka:
KPL
Materiał wirnika pompy wody:  Tworzywo sztuczne
Szerokość pasa [mm]:  17
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Ilość zębów:  113
Pasek:  Z zębami o zaokrąglonym profilu
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 572,00 zł
309,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SKF
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
VKMT 03201
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKF
Kod:
VKMT 03201
Jednostka:
KPL
Ilość zębów:  114
Szerokość pasa [mm]:  17
Pasek:  Z zębami o zaokrąglonym profilu
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 190,00 zł
92,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SKF
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
VKM 13200
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKF
Kod:
VKM 13200
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  57
Szerokość [mm]:  24
Sterowanie rolką napinacza:  Manualny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 247,00 zł
126,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SKF
5.0 (25 ocen)
Kod produktu:
VKMA 03200
niedostępny
5.0 (25 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKF
Kod:
VKMA 03200
Jednostka:
KPL
Szerokość pasa [mm]:  17
Kolor:  Czarny
Ilość zębów:  113
Pasek:  Z zębami o zaokrąglonym profilu
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 323,00 zł
165,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze