Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KOLBENSCHMIDT do Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Silnik CORTECO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) CORTECO
Silnik KNECHT Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) KNECHT
Silnik KAMOKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) KAMOKA
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) VICTOR REINZ
Silnik FA1 Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) FA1
Silnik EUROREPAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) EUROREPAR
Silnik BOSCH Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) BOSCH
Silnik MAHLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) MAHLE
Silnik PURFLUX Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) PURFLUX
Silnik OEM Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) OEM
Silnik SWAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) SWAG
Silnik CHAMPION Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) CHAMPION
Silnik MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) MAXGEAR
Silnik VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) VAICO
Silnik AJUSA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) AJUSA
Silnik BLUE PRINT Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) BLUE PRINT
Silnik CONTINENTAL CTAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) CONTINENTAL CTAM
Silnik DENSO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) DENSO
Silnik FAE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) FAI AUTOPARTS
Silnik FRECCIA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) FRECCIA
Silnik GATES Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) GATES
Silnik INA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) INA
Silnik JP GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) JP GROUP
Silnik SKF Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) SKF
Silnik TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) TRISCAN
Silnik A.B.S. Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) A.B.S.
Silnik AE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) AE
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) AKRON-MALÒ
Silnik AMC Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) AMC
Silnik AUTLOG Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) AUTLOG
Silnik BENDIX Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) BENDIX
Silnik BGA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) BGA
Silnik BTA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) BTA
Silnik COMLINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) DT SPARE PARTS
Silnik DYS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) DYS
Silnik EFI AUTOMOTIVE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) ELWIS ROYAL
Silnik EPS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) EPS
Silnik ERA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) EUROL
Silnik FACET Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) FACET
Silnik FAST Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) FAST
Silnik FEBEST Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) FEBEST
Silnik FRAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) FRAM
Silnik FRIGAIR Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) FRIGAIR
Silnik GK Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) GK
Silnik GLASER Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) GOETZE
Silnik HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) HART
Silnik HEPU Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) HOFFER
Silnik INTERVALVES Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) INTERVALVES
Silnik IPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) IPARTS
Silnik IPD Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) IPD
Silnik IPSA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) IPSA
Silnik JOHNS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) JOHNS
Silnik K&N FILTERS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) K&N FILTERS
Silnik KAWE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) KAWE
Silnik KING Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) KW
Silnik LUCAS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) METELLI
Silnik METZGER Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) METZGER
Silnik MEYLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) MEYLE
Silnik MISFAT Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) MISFAT
Silnik NE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) NE
Silnik NPS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) NPS
Silnik NRF Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) NRF
Silnik NTY Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) NTY
Silnik OPTIBELT Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) PAYEN
Silnik PIERBURG Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) RUVILLE
Silnik SEIM Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) SIDAT
Silnik SNR Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) SNR
Silnik SOFIMA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) SOFIMA
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) UFI
Silnik VEMO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) WALKER PRODUCTS
Producent:KOLBENSCHMIDT

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KOLBENSCHMIDT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
800003511000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
800003511000
Jednostka:
szt
Numer komponentu:  80190/06
Numer komponentu:  72476/06
Średnica cylindra [mm]:  83
Numer komponentu:  80189
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 109,00 zł
53,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KOLBENSCHMIDT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
78863608
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
78863608
Jednostka:
szt
Numer komponentu:  71620608
Numer komponentu:  71619608
Ilość:  4
Jednostka ilości:  Para
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 113,00 zł
55,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KOLBENSCHMIDT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
78863618
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
78863618
Jednostka:
szt
Nadwymiar [mm]:  0,10
Numer komponentu:  71619618
Ilość:  4
Numer komponentu:  71620618
Jednostka ilości:  Para
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 134,00 zł
65,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KOLBENSCHMIDT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
800003510000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
800003510000
Jednostka:
szt
Numer komponentu:  25908
Numer komponentu:  80189
Średnica cylindra [mm]:  83
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 157,00 zł
76,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KOLBENSCHMIDT
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
89301110
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
89301110
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Mokra tuleja cylindrowa
Średnica zewnętrzna [mm]:  88,6
Średnica cylindra [mm]:  83
Średnica flanszy [mm]:  97
Długość [mm]:  141
Przetwarzanie:  Obrobiony końcowo
Numer komponentu:  35651
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 296,00 zł
151,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze