Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ELRING do Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Silnik KAMOKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) KAMOKA
Silnik KNECHT Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) KNECHT
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) VICTOR REINZ
Silnik BOSCH Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) BOSCH
Silnik EUROREPAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) EUROREPAR
Silnik FA1 Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) FA1
Silnik OEM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) OEM
Silnik MAHLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) MAHLE
Silnik PURFLUX Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) PURFLUX
Silnik VALEO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) VALEO
Silnik AJUSA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) AJUSA
Silnik PZL FILTERS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) PZL FILTERS
Silnik MANN-FILTER Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) MANN-FILTER
Silnik VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) VAICO
Silnik CHAMPION Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) CHAMPION
Silnik GATES Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) GATES
Silnik PURRO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) PURRO
Silnik SWAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) SWAG
Silnik BLUE PRINT Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) BLUE PRINT
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) MAGNETI MARELLI
Silnik INA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) INA
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) MAXGEAR
Silnik OPTIMA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) OPTIMAL
Silnik TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) TRISCAN
Silnik A.B.S. Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) A.B.S.
Silnik AE Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) AE
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) AKRON-MALÒ
Silnik AMC Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) AMC
Silnik ASHIKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) ASHIKA
Silnik BENDIX Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) BENDIX
Silnik BGA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) BGA
Silnik BORG & BECK Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) BORG & BECK
Silnik BUGATTI Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) BUGATTI
Silnik CAFFARO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) CAFFARO
Silnik CLEAN FILTERS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) CORTECO
Silnik DR!VE+ Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) DRI
Silnik DYS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) DYS
Silnik ELSTOCK Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) ELSTOCK
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) ET ENGINETEAM
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) FAST
Silnik FEBEST Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) FEBEST
Silnik FRAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) FRAM
Silnik FRECCIA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) FRECCIA
Silnik FRIGAIR Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) FRIGAIR
Silnik GARRETT Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) GARRETT
Silnik GLASER Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) GOETZE
Silnik GRAF Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) GRAF
Silnik HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) HART
Silnik HEPU Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) IJS GROUP
Silnik IPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) IPARTS
Silnik IPD Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) IPD
Silnik IPSA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) IPSA
Silnik JAPANPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) JAPKO
Silnik JP GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) JP GROUP
Silnik JPN Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) JPN
Silnik KAVO PARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) KAVO PARTS
Silnik KAWE Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) KAWE
Silnik KING Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) KING
Silnik KWP Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) KWP
Silnik LUCAS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) LUCAS
Silnik MAPCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METALCAUCHO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) METALCAUCHO
Silnik METELLI Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) METELLI
Silnik METZGER Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) METZGER
Silnik MISFAT Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) MISFAT
Silnik NPS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) NPS
Silnik NTY Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) NTY
Silnik NÜRAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) NÜRAL
Silnik OPTIBELT Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) OPTIBELT
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) SALERI SIL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SEIM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) SEIM
Silnik SKF Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) SKF
Silnik SOFIMA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) SOFIMA
Silnik TMI Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) TMI
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) UFI
Silnik VEMO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) VEMO
Silnik VIKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) VIKA
Silnik WIX FILTERS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) WIX FILTERS
Producent:ELRING

18 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
4.5 (11 ocen)
Kod produktu:
813.052
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
4.5 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
813.052
Jednostka:
sztuka
Średnica wewnętrzna [mm]: 16
Średnica zewnętrzna [mm]: 22
Grubość [mm]: 2
Materiał: Miedz
Kształt: Kształt C
DIN / ISO: 7603
Alternatywny zestaw naprawczy: 017.736
Alternatywny zestaw naprawczy: 036.400
Alternatywny zestaw naprawczy: 505.550
Alternatywny zestaw naprawczy: 505.540
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 6,00 zł
2,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
ELRING
4.0 (4 ocen)
Kod produktu:
294.110
dostępny
4.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
294.110
Jednostka:
sztuka
Średnica trzonka zaworu [mm]: 8
Średnica wewnętrzna [mm]: 10,8
Średnica zewnętrzna [mm]: 14,2
Wysokość [mm]: 10
Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 19,00 zł
6,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
754.044
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
754.044
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 22,00 zł
7,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
5.0 (13 ocen)
Kod produktu:
581.305
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
5.0 (13 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
581.305
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 36,00 zł
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
ELRING
4.3 (4 ocen)
Kod produktu:
302.589
dostępny
4.3 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
302.589
Jednostka:
sztuka
Średnica wewnętrzna [mm]: 35
Średnica zewnętrzna [mm]: 50
Wysokość [mm]: 8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: A
Rodzaj gwintu: Gwint zmienny
Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa: Bez uszczelki przeciwpyłowej
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 67,00 zł
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
508.233
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
508.233
Jednostka:
sztuka
Średnica wewnętrzna [mm]: 42
Średnica zewnętrzna [mm]: 62
Wysokość [mm]: 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: ASW
Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
Materiał: FPM (fluor-kauczuk)/ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa: Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 70,00 zł
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
4.5 (11 ocen)
Kod produktu:
590.984
dostępny
4.5 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
590.984
Jednostka:
sztuka
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów bez klimatyzacji
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 79,00 zł
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
919.829
dostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
919.829
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 89,00 zł
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
508.209
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
508.209
Jednostka:
sztuka
Średnica wewnętrzna [mm]: 90
Średnica zewnętrzna [mm]: 110
Wysokość [mm]: 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: ASW
Rodzaj gwintu: Gwint lewoskrętny
Materiał: FPM (fluor-kauczuk)/ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa: Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 115,00 zł
48,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
152.550
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
152.550
Jednostka:
komplet
Wymiar gwintu: M 12x1,5x123
Kształt łba sruby / nakrętki: Zewnętrzny Torx
Rozmiar klucza: TX - E 14
Liczba śrub: 10
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 157,00 zł
76,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
758.230
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
758.230
Jednostka:
komplet
Wymiar gwintu: M 12x1,5x123
Kształt łba sruby / nakrętki: Wewnętrzny Torx
Rozmiar klucza: TX - T 55
Liczba śrub: 10
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 185,00 zł
90,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
ELRING
4.8 (4 ocen)
Kod produktu:
850.271
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
4.8 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
850.271
Jednostka:
komplet
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem trzonków zaworów
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez uszczelki głowicy cylindra
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 241,00 zł
123,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
984.817
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
984.817
Jednostka:
sztuka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z wałem korbowym z pierścieniami uszczelniającymi
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 298,00 zł
152,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
4.8 (4 ocen)
Kod produktu:
829.005
dostępny
4.8 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
829.005
Jednostka:
sztuka
Grubość [mm]: 1,64
Ilość wycięć/otworów: 3
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm]: 0,77
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm]: 0,82
Średnica [mm]: 82
Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka metalowo-włóknowa
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu): 758.230
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 312,00 zł
159,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
4.8 (4 ocen)
Kod produktu:
828.998
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
4.8 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
828.998
Jednostka:
sztuka
Grubość [mm]: 1,54
Ilość wycięć/otworów: 2
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm]: 0,77
Średnica [mm]: 82
Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka metalowo-włóknowa
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu): 758.230
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 321,00 zł
164,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
ELRING
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
581.128
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
581.128
Jednostka:
komplet
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem trzonków zaworów
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z wałem korbowym z pierścieniami uszczelniającymi
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez uszczelki głowicy cylindra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelnieniem kolektora wydechowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelnieniem kolektora dolotowego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 407,00 zł
214,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
902.190
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
902.190
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Od strony czołowej
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 22,00 zł
7,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ELRING
4.0 (4 ocen)
Kod produktu:
294.250
niedostępny
4.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
294.250
Jednostka:
komplet
Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 62,00 zł
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze