Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik NPS do Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Silnik KAMOKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) KAMOKA
Silnik KNECHT Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) KNECHT
Silnik BOSCH Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) BOSCH
Silnik SASIC Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) SASIC
Silnik FA1 Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) FA1
Silnik AJUSA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) AJUSA
Silnik MAHLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) MAHLE
Silnik PURFLUX Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) PURFLUX
Silnik SWAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) SWAG
Silnik CONTINENTAL CTAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) CONTINENTAL CTAM
Silnik GATES Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) GATES
Silnik BLUE PRINT Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) BLUE PRINT
Silnik VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) VAICO
Silnik FAST Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) FAST
Silnik INA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) INA
Silnik MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) MAXGEAR
Silnik OEM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) OEM
Silnik OPTIMAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) OPTIMAL
Silnik SNR Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) SNR
Silnik TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) TRISCAN
Silnik A.B.S. Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) A.B.S.
Silnik AISIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) AISIN
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) AKRON-MALÒ
Silnik AS-PL Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) AS-PL
Silnik AUTLOG Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) AUTLOG
Silnik BENDIX Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) BENDIX
Silnik BGA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) BGA
Silnik BORG & BECK Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) BORG & BECK
Silnik BUGATTI Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) BUGATTI
Silnik CAFFARO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) CAFFARO
Silnik CALORSTAT BY VERNET Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CHAMPION Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) CHAMPION
Silnik COFLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) COFLE
Silnik COMLINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) CORTECO
Silnik DELPHI Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) DELPHI
Silnik DT SPARE PARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) DT SPARE PARTS
Silnik DYS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) DYS
Silnik ERA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) ERA
Silnik EUROREPAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) EUROREPAR
Silnik FAST GENUINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) FAST GENUINE
Silnik FEBEST Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) FEBEST
Silnik FLENNOR Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) FLENNOR
Silnik FRAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) FRAM
Silnik GRAF Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) GRAF
Silnik HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) HART
Silnik HEPU Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) IJS GROUP
Silnik IPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) IPARTS
Silnik IPD Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) IPD
Silnik JP GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) K&N FILTERS
Silnik KAWE Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) KAWE
Silnik KWP Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) KWP
Silnik LUCAS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) LUCAS
Silnik MAPCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) METELLI
Silnik MISFAT Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) MISFAT
Silnik NPS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) NPS
Silnik NTY Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) NTY
Silnik OPTIBELT Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) OPTIBELT
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Silnik SEIM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) SIDAT
Silnik SKF Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) SKF
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VALEO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) VALEO
Silnik VEMO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) VEMO
Producent:NPS

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
S111I22
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
S111I22
Do 100 dni na zwrot
NPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
S112I11
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
S112I11
Długość [mm]:  1295
Szerokość [mm]:  25,4
Szerokość [mm]:  25
Ilość zębów:  136
Ciężar [kg]:  0,2
Pasek:  Z zębami o zaokrąglonym profilu
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  STT-1
Do 100 dni na zwrot
NPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
M131I02
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
M131I02
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Szerokość [mm]:  90
Wysokość [mm]:  80
Wysokość [mm]:  74
Gwint wewnętrzny [mm]:  M20x1,5
Średnica zabudowy [mm]:  64
Średnica zabudowy [mm]:  63
Do 100 dni na zwrot
NPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
T131A19
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
T131A19
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Szerokość [mm]:  87
Szerokość [mm]:  77
Szerokość [mm]:  76
Wysokość [mm]:  90
Wysokość [mm]:  89
Wysokość [mm]:  88
Wysokość [mm]:  87
Wysokość [mm]:  85
Średnica zewnętrzna [mm]:  75
Gwint wewnętrzny 1 [mm]:  20x1,5
Gwint wewnętrzny [mm]:  M20x1,5
Średnica zabudowy [mm]:  71
Do 100 dni na zwrot
NPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LF1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
LF1
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze