Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KING do Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Silnik KNECHT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KNECHT
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) VICTOR REINZ
Silnik CORTECO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) CORTECO
Silnik KAMOKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KAMOKA
Silnik OEM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) OEM
Silnik BOSCH Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BOSCH
Silnik FA1 Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FA1
Silnik VALEO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) VALEO
Silnik MAHLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MAHLE
Silnik PURFLUX Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) PURFLUX
Silnik SWAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SWAG
Silnik AJUSA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) AJUSA
Silnik BLUE PRINT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BLUE PRINT
Silnik ESEN SKV Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ESEN SKV
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FAI AUTOPARTS
Silnik MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MAXGEAR
Silnik ERA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ERA
Silnik EUROREPAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) EUROREPAR
Silnik GATES Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) GATES
Silnik TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) TRISCAN
Silnik VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) VAICO
Silnik VEMO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) VEMO
Silnik A.B.S. Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) A.B.S.
Silnik AE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) AE
Silnik AMC Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) AMC
Silnik BGA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BGA
Silnik BTA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BTA
Silnik CHAMPION Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) CHAMPION
Silnik COMLINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) DAYCO
Silnik DELPHI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) DELPHI
Silnik DYS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ENERGY
Silnik ET ENGINETEAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) EUROL
Silnik FAST Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FAST
Silnik FEBEST Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FEBEST
Silnik FRAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FRAM
Silnik FRECCIA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FRECCIA
Silnik GLASER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) GOETZE
Silnik HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) HART
Silnik HEPU Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) IJS GROUP
Silnik INA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) INA
Silnik INTERVALVES Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) INTERVALVES
Silnik IPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) IPARTS
Silnik IPD Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) IPD
Silnik IPSA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) IPSA
Silnik JP GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) JP GROUP
Silnik KAVO PARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KAVO PARTS
Silnik KAWE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KAWE
Silnik KING Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik LUCAS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MEAT & DORIA
Silnik NE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) NE
Silnik NPS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) NPS
Silnik OPTIMAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) OPTIMAL
Silnik PAYEN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) PAYEN
Silnik PIERBURG Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Silnik SEIM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SIDAT
Silnik SNR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SNR
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VIKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) VIKA
Silnik WALKER PRODUCTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) WALKER PRODUCTS
Producent:KING

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TW 246AM0.15
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KING
Kod:
TW 246AM0.15
Podwymiar [mm]: 0,150
Do 100 dni na zwrot
KING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TW 246AM0.30
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KING
Kod:
TW 246AM0.30
Podwymiar [mm]: 0,300
Do 100 dni na zwrot
KING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TW 246AM
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KING
Kod:
TW 246AM
Do 100 dni na zwrot
KING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TW 246AM0.10
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KING
Kod:
TW 246AM0.10
Podwymiar [mm]: 0,100
Do 100 dni na zwrot
KING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TW 246AM0.20
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KING
Kod:
TW 246AM0.20
Podwymiar [mm]: 0,200
Do 100 dni na zwrot
KING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TW 246AM0.25
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KING
Kod:
TW 246AM0.25
Podwymiar [mm]: 0,250
Do 100 dni na zwrot
KING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TW 246AM0.50
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KING
Kod:
TW 246AM0.50
Podwymiar [mm]: 0,500
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze