Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAXGEAR do Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Silnik KNECHT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KNECHT
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) VICTOR REINZ
Silnik CORTECO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) CORTECO
Silnik KAMOKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KAMOKA
Silnik BOSCH Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BOSCH
Silnik FA1 Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FA1
Silnik VALEO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) VALEO
Silnik MAHLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MAHLE
Silnik OEM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) OEM
Silnik PURFLUX Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) PURFLUX
Silnik SWAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SWAG
Silnik AJUSA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) AJUSA
Silnik BLUE PRINT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BLUE PRINT
Silnik ESEN SKV Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ESEN SKV
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FAI AUTOPARTS
Silnik MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MAXGEAR
Silnik ERA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ERA
Silnik EUROREPAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) EUROREPAR
Silnik GATES Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) GATES
Silnik TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) TRISCAN
Silnik VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) VAICO
Silnik VEMO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) VEMO
Silnik A.B.S. Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) A.B.S.
Silnik AE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) AE
Silnik AMC Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) AMC
Silnik BGA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BGA
Silnik BTA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BTA
Silnik CHAMPION Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) CHAMPION
Silnik COMLINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) DAYCO
Silnik DELPHI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) DELPHI
Silnik DYS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ENERGY
Silnik ET ENGINETEAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) EUROL
Silnik FAST Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FAST
Silnik FEBEST Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FEBEST
Silnik FRAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FRAM
Silnik FRECCIA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FRECCIA
Silnik GLASER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) GOETZE
Silnik HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) HART
Silnik HELLA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) HELLA
Silnik HEPU Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) IJS GROUP
Silnik INA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) INA
Silnik INTERVALVES Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) INTERVALVES
Silnik IPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) IPARTS
Silnik IPD Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) IPD
Silnik IPSA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) IPSA
Silnik JP GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) JP GROUP
Silnik KAVO PARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KAVO PARTS
Silnik KAWE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KAWE
Silnik KING Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik LUCAS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MEAT & DORIA
Silnik NE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) NE
Silnik NPS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) NPS
Silnik OPTIMAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) OPTIMAL
Silnik PAYEN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) PAYEN
Silnik PIERBURG Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Silnik SEIM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SEIM
Silnik SNR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SNR
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik WALKER PRODUCTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) WALKER PRODUCTS
Producent:MAXGEAR

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
4.9 (25 ocen)
Kod produktu:
26-0010
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (25 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
26-0010
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  325
Szerokość [mm]:  156
Wysokość [mm]:  57
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 64,00 zł
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
59-0012
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
59-0012
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Ogrzewana
Liczba przewodów:  4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  160000
Złącze / klema:  W razie potrzeby dopasować złącze
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 280,00 zł
143,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
4.0 (3 ocen)
Kod produktu:
21-0124
niedostępny
4.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
21-0124
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  50,7
Rozmiar klucza:  19
Kolor:  Niebieski
Ilość biegunów:  2
Wymiar gwintu:  M12x1,5
Oznaczenie koloru:  Niebieski
Punkt zmienny [°C]:  20
Ciężar [kg]:  0,022
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 78,00 zł
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
40-0235
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
40-0235
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Rodzaj mocowania:  Łożysko gumowo-metalowe
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 81,00 zł
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
32-0852
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
32-0852
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 96,00 zł
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
58-0020
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
58-0020
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 261,00 zł
133,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze