Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FILTRON do Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Silnik KAMOKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) KAMOKA
Silnik CORTECO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) CORTECO
Silnik KNECHT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) KNECHT
Silnik BOSCH Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) BOSCH
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) VICTOR REINZ
Silnik OEM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) OEM
Silnik MEYLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) MEYLE
Silnik FA1 Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) FA1
Silnik VALEO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) VALEO
Silnik MAHLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) MAHLE
Silnik PURFLUX Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) PZL FILTERS
Silnik SWAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) SWAG
Silnik MANN-FILTER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) MANN-FILTER
Silnik AUTOMEGA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) AUTOMEGA
Silnik CHAMPION Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) CHAMPION
Silnik PURRO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) PURRO
Silnik VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) VAICO
Silnik AJUSA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) AJUSA
Silnik BLUE PRINT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) BLUE PRINT
Silnik FACET Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) FAI AUTOPARTS
Silnik FRECCIA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) FRECCIA
Silnik HELLA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) HELLA
Silnik HENGST FILTER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) HENGST FILTER
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) MAGNETI MARELLI
Silnik MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) MAXGEAR
Silnik NIPPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) NIPPARTS
Silnik ALCO FILTER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) ALCO FILTER
Silnik DELPHI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) DELPHI
Silnik EPS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) EPS
Silnik ERA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) ERA
Silnik EUROREPAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) EUROREPAR
Silnik FAE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) FAE
Silnik GATES Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) GATES
Silnik GSP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) GSP
Silnik JP GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) JP GROUP
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) MEAT & DORIA
Silnik NRF Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) NRF
Silnik OPTIMA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) OPTIMA
Silnik SCT - MANNOL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) SCT - MANNOL
Silnik SKF Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) SKF
Silnik TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) TRISCAN
Silnik VEMO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) VEMO
Silnik A.B.S. Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) A.B.S.
Silnik AE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) AE
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) AKRON-MALÒ
Silnik AMC Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) AMC
Silnik ASHIKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) ASHIKA
Silnik BENDIX Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) BENDIX
Silnik BGA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) BGA
Silnik BORG & BECK Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) BORG & BECK
Silnik BREDA LORETT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) BREDA LORETT
Silnik BUGATTI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) BUGATTI
Silnik CAFFARO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) CAFFARO
Silnik CLEAN FILTERS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) CLEAN FILTERS
Silnik COFLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) COFLE
Silnik COMLINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) DT SPARE PARTS
Silnik DYS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) ELWIS ROYAL
Silnik ET ENGINETEAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) EUROL
Silnik FAST Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) FAST
Silnik FEBEST Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) FEBEST
Silnik FLENNOR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) FLENNOR
Silnik FRAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) FRAM
Silnik GK Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) GK
Silnik GLASER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) GOETZE
Silnik GRAF Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) GRAF
Silnik HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) HART
Silnik HEPU Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) HOFFER
Silnik IJS GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) IJS GROUP
Silnik INA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) INA
Silnik INTERVALVES Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) INTERVALVES
Silnik IPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) IPARTS
Silnik IPD Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) IPD
Silnik IPSA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) IPSA
Silnik JAPANPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) JAPKO
Silnik JOHNS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) JOHNS
Silnik JPN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) JPN
Silnik K&N FILTERS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) KAVO PARTS
Silnik KAWE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) KAWE
Silnik KING Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) KING
Silnik KW Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) KW
Silnik KWP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) KWP
Silnik LUCAS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) LUCAS
Silnik MAPCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METELLI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) METELLI
Silnik METZGER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) METZGER
Silnik MISFAT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) MULLER FILTER
Silnik NPS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) NPS
Silnik NÜRAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) NÜRAL
Silnik OPTIBELT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) PAYEN
Silnik PIERBURG Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) RUVILLE
Silnik SEIM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) SIDAT
Silnik SOFIMA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) SOFIMA
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) UFI
Silnik VIKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) VIKA
Silnik WIX FILTERS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) WIX FILTERS
Producent:FILTRON

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FILTRON
4.9 (150 ocen)
Kod produktu:
OP 540/1
dostępny
4.9 (150 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FILTRON
Kod:
OP 540/1
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Wysokość [mm]: 86
Wymiar gwintu: M 20 X 1.5
Średnica zewnętrzna [mm]: 77
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 71
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 52,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z zaworem zwrotnym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 53,00 zł
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FILTRON
4.8 (103 ocen)
Kod produktu:
AP 021
dostępny
4.8 (103 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FILTRON
Kod:
AP 021
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Długość [mm]: 325
Szerokość [mm]: 156
Wysokość [mm]: 57
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 67,00 zł
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze