Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE do Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Silnik KAMOKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KAMOKA
Silnik CORTECO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) CORTECO
Silnik KNECHT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KNECHT
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) VICTOR REINZ
Silnik OEM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) OEM
Silnik SWAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SWAG
Silnik FA1 Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FA1
Silnik VALEO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) VALEO
Silnik MAHLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MAHLE
Silnik PURFLUX Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) PURFLUX
Silnik AJUSA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) AJUSA
Silnik PZL FILTERS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) PZL FILTERS
Silnik MANN-FILTER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MANN-FILTER
Silnik CHAMPION Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) CHAMPION
Silnik ESEN SKV Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ESEN SKV
Silnik VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) VAICO
Silnik BLUE PRINT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BLUE PRINT
Silnik ERA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ERA
Silnik FACET Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FAI AUTOPARTS
Silnik HELLA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) HELLA
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MEAT & DORIA
Silnik DELPHI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) DELPHI
Silnik EPS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) EPS
Silnik EUROREPAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) EUROREPAR
Silnik GATES Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) GATES
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik NRF Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) NRF
Silnik OPTIMA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) OPTIMA
Silnik SKF Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SKF
Silnik TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) TRISCAN
Silnik VEMO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) VEMO
Silnik A.B.S. Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) A.B.S.
Silnik AE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) AE
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) AKRON-MALÒ
Silnik AMC Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) AMC
Silnik AUTLOG Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) AUTLOG
Silnik BENDIX Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BENDIX
Silnik BGA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BGA
Silnik BORG & BECK Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BORG & BECK
Silnik BTA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BTA
Silnik COMLINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) COOPERSFIAAM
Silnik DR!VE+ Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) DT SPARE PARTS
Silnik DYS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ENERGY
Silnik ET ENGINETEAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) EUROL
Silnik FAST Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FAST
Silnik FEBEST Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FEBEST
Silnik FRAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FRAM
Silnik FRECCIA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FRECCIA
Silnik GLASER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) GOETZE
Silnik HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) HART
Silnik HEPU Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) HOFFER
Silnik IJS GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) IJS GROUP
Silnik INA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) INA
Silnik INTERVALVES Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) INTERVALVES
Silnik IPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) IPARTS
Silnik IPD Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) IPD
Silnik IPSA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) IPSA
Silnik JP GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) JP GROUP
Silnik KAVO PARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KAVO PARTS
Silnik KAWE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KAWE
Silnik KING Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KING
Silnik KW Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KW
Silnik LUCAS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MAXGEAR
Silnik MEYLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MEYLE
Silnik MISFAT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MISFAT
Silnik NE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) NE
Silnik NPS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) NPS
Silnik OPTIBELT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) PAYEN
Silnik PIERBURG Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Silnik SEIM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SIDAT
Silnik SOFIMA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SOFIMA
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) UFI
Silnik VIKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) VIKA
Silnik WALKER PRODUCTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) WIX FILTERS
Producent:MAHLE

13 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OC 976
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
OC 976
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Wysokość [mm]: 87
Rodzaj zaworu: Zawór przepływowy
Ciężar netto [g]: 275,0
Średnica [mm]: 76,2
Gwintowana złączka: M20x1.5-6H
Średnica 2 [mm]: 71,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]: 62,0
Moment dokrecenia [Nm]: 20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego: OCS 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z zaworem zwrotnym
Szerokość opakowania [cm]: 7,85
Długożć opakowania [cm]: 7,9
Wysokość opakowania [cm]: 9,35
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 73,00 zł
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LX 572
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
LX 572
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Długość [mm]: 325
Długość całkowita [mm]: 325,0
Szerokość [mm]: 156
Materiał uszczelnienia: Pianka/pianka twarda
Szerokość [mm]: 156,0
Ciężar netto [g]: 249,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 118,00 zł
49,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
4.9 (10 ocen)
Kod produktu:
039 82 V0
dostępny
4.9 (10 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
039 82 V0
Jednostka:
sztuka
Średnica cylindra [mm]: 83,0
Numer komponentu: 1. R 1,5 Mo P
Numer komponentu: 2. NM 1,5 P
Numer komponentu: 3. DSF3,0 Cr P
Ciężar netto [g]: 29
Wysokość opakowania [cm]: 3,00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 142,00 zł
69,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
4.9 (10 ocen)
Kod produktu:
039 82 N0
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (10 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
039 82 N0
Jednostka:
sztuka
Średnica cylindra [mm]: 83,0
Numer komponentu: 1. R 1,5 Mo
Numer komponentu: 2. M 1,5
Numer komponentu: 3. 3S 3,0 Cr
Szerokość opakowania [cm]: 12,55
Ciężar netto [g]: 27,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 157,00 zł
76,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAHLE
4.9 (10 ocen)
Kod produktu:
039 02 V0
dostępny
4.9 (10 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
039 02 V0
Jednostka:
sztuka
Średnica cylindra [mm]: 83,0
Numer komponentu: 1. R 1,5 Mo
Numer komponentu: 2. N 1,5
Numer komponentu: 3. 3S 3,0 Cr
Szerokość opakowania [cm]: 12,55
Wysokość opakowania [cm]: 2,90
Ciężar netto [g]: 40,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 212,00 zł
108,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
031 VE 30586 100
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
031 VE 30586 100
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Strona doprowadzająca
Średnica zaworu [mm]: 34,6
Średnica trzonka zaworu [mm]: 7,0
Długość [mm]: 107
Materiał grzybka zaworu: Stal chromowo-krzemowa
Powierzchnia: Chromowany
Wysokość opakowania [cm]: 14,00
Długożć opakowania [cm]: 4,2
Szerokość opakowania [cm]: 4,20
Ciężar netto [g]: 68,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 111,00 zł
54,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
039 AS 19967 000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
039 AS 19967 000
Jednostka:
sztuka
Numer komponentu: 039AL19961000
Dla żrednicy obudowy od [mm]: 83,05
Przy żrednicy obudowy [mm]: 83,3
Dla grubości ścianki [mm]: 2,330
Dla żrednicy wałka od [mm]: 67,05
Do żrednicy wałka [mm]: 67,3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 144,00 zł
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
4.9 (10 ocen)
Kod produktu:
039 02 G0
niedostępny
4.9 (10 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
039 02 G0
Jednostka:
sztuka
Średnica cylindra [mm]: 83,0
Numer komponentu: 1. R 1,5 Cr
Numer komponentu: 2. N 1,5
Numer komponentu: 3. U 3,0
Wysokość opakowania [cm]: 3,00
Ciężar netto [g]: 35,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 144,00 zł
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
039 WN 24 01
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
039 WN 24 01
Jednostka:
sztuka
Średnica cylindra [mm]: 83,0
Średnica zewnętrzna [mm]: 88,0
Długość [mm]: 141
Cylinder: Bez pierscienia tuleji cylindrowej
Wysokość [mm]: 95,2
Średnica flanszy [mm]: 97,0
Przetwarzanie: Obrobiony końcowo
Rodzaj uszczelnienia: Uszczelnienie miękkim materiałem
Długożć opakowania [cm]: 12,1
Szerokość opakowania [cm]: 12,10
Ciężar netto [g]: 1496,0
Ciężar netto [g]: 1496
Wysokość opakowania [cm]: 15,20
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 376,00 zł
192,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
4.7 (3 ocen)
Kod produktu:
039 83 00
niedostępny
4.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
039 83 00
Jednostka:
sztuka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z pierżcieniami tłokowymi
Długość [mm]: 68
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]: 2,1
Średnica wyżłobienia [mm]: 73,5
Wielkość płomienia [mm]: 8,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez kanału chłodzącego
Ciężar netto [g]: 554,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 832,00 zł
462,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
039 83 90
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
039 83 90
Jednostka:
sztuka
Średnica cylindra [mm]: 83,0
Numer komponentu: 398300
Numer komponentu: 039WN2401
Ciężar netto [g]: 2078,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1131,00 zł
646,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
4.9 (10 ocen)
Kod produktu:
039 82 G0
niedostępny
4.9 (10 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
039 82 G0
Średnica cylindra [mm]: 83,0
Numer komponentu: 1. R 1,5 Cr P
Numer komponentu: 2. NM 1,5 P
Numer komponentu: 3. U 3,0 P
Do 100 dni na zwrot
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
039 WN 24 00
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
039 WN 24 00
Średnica cylindra [mm]: 83,0
Średnica zewnętrzna [mm]: 88
Długość [mm]: 141
Wysokość [mm]: 95,2
Średnica flanszy [mm]: 97,0
Przetwarzanie: Obrobiony końcowo
Cylinder: Bez pierscienia tuleji cylindrowej
Długożć opakowania [cm]: 12,1
Szerokość opakowania [cm]: 12,10
Wysokość opakowania [cm]: 15,20
Ciężar netto [g]: 710
Ciężar netto [g]: 1500,0
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze