Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KOLBENSCHMIDT do Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) ELRING
Silnik CORTECO Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) CORTECO
Silnik KNECHT Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) KNECHT
Silnik FA1 Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) FA1
Silnik EUROREPAR Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) EUROREPAR
Silnik MAHLE Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) MAHLE
Silnik OEM Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) OEM
Silnik PURRO Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) PURRO
Silnik VAICO Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) VAICO
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) MAGNETI MARELLI
Silnik PIERBURG Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) PIERBURG
Silnik VALEO Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) VALEO
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) AJUSA
Silnik GATES Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) GATES
Silnik HENGST FILTER Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) HENGST FILTER
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) MEAT & DORIA
Silnik AE Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) AE
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) AKRON-MALÒ
Silnik AMC Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) AMC
Silnik BGA Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) BGA
Silnik BOSCH Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) BOSCH
Silnik CHAMPION Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) CHAMPION
Silnik COMLINE Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) COMLINE
Silnik DENCKERMANN Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) DENCKERMANN
Silnik DT SPARE PARTS Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) DT SPARE PARTS
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) ENERGY
Silnik EPS Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) EPS
Silnik ESEN SKV Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) ESEN SKV
Silnik EUROL Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) EUROL
Silnik FACET Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) FACET
Silnik FAE Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) FAST
Silnik FLENNOR Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) FLENNOR
Silnik FRAM Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) FRAM
Silnik GLASER Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) GOETZE
Silnik HART Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) HART
Silnik HOFFER Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) HOFFER
Silnik JPN Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) JPN
Silnik KAWE Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) KAWE
Silnik KING Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) KW
Silnik LIQUI MOLY Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) LIQUI MOLY
Silnik LPR Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) LPR
Silnik LUCAS Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) LUCAS
Silnik MANN-FILTER Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) MAPCO
Silnik METALCAUCHO Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) METALCAUCHO
Silnik MISFAT Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) MULLER FILTER
Silnik NPS Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) NPS
Silnik NRF Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) NRF
Silnik NÜRAL Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) NÜRAL
Silnik PAYEN Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) PAYEN
Silnik PURFLUX Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) QUINTON HAZELL
Silnik SAMKO Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) SAMKO
Silnik SEIM Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) SIDAT
Silnik SOFIMA Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) SOFIMA
Silnik TRICLO Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) TRICLO
Silnik TRISCAN Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) UFI
Silnik VEMO Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) VEMO
Silnik WIX FILTERS Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1979.09 - 1982.08) WIX FILTERS
Producent:KOLBENSCHMIDT

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KOLBENSCHMIDT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
800006610000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
800006610000
Jednostka:
szt
Numer komponentu:  80389
Numer komponentu:  79217
Średnica cylindra [mm]:  84
Ilość:  3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 109,00 zł
53,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KOLBENSCHMIDT
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
88634110
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
88634110
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Mokra tuleja cylindrowa
Średnica zewnętrzna [mm]:  93
Średnica cylindra [mm]:  84
Średnica flanszy [mm]:  99,2
Długość [mm]:  135,6
Przetwarzanie:  Obrobiony końcowo
Numer komponentu:  19679
Numer komponentu:  19678
Numer komponentu:  19687
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 308,00 zł
157,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KOLBENSCHMIDT
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
92409700
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
92409700
Jednostka:
szt
Sworzeń o śr. [mm]:  23
Średnica cylindra [mm]:  84
Numer komponentu:  44161
Ilość:  3
Numer komponentu:  80389
Numer komponentu:  79217
Średnica tłoka cylindra:  84
Wielkość kompresji [mm]:  37,8
Długość [mm]:  70,25
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 642,00 zł
347,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KOLBENSCHMIDT
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
92409970
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
92409970
Jednostka:
szt
Numer komponentu:  88634110
Numer komponentu:  92409700
Ilość:  2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 898,00 zł
513,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KOLBENSCHMIDT
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
99538960
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
99538960
Numer komponentu:  99538600
Numer komponentu:  88634110
Ilość:  2
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze