Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KNECHT do Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) ELRING
Silnik SCT - MANNOL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) SCT - MANNOL
Silnik CORTECO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) CORTECO
Silnik VAICO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) VAICO
Silnik EUROREPAR Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) EUROREPAR
Silnik FA1 Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) FA1
Silnik OEM Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) OEM
Silnik PZL FILTERS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) PZL FILTERS
Silnik METALCAUCHO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) METALCAUCHO
Silnik CONTINENTAL CTAM Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) CONTINENTAL CTAM
Silnik MANN-FILTER Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) MANN-FILTER
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) VICTOR REINZ
Silnik DENCKERMANN Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) DENCKERMANN
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) MAGNETI MARELLI
Silnik MAXGEAR Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) MAXGEAR
Silnik NIPPARTS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) NIPPARTS
Silnik SASIC Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) SASIC
Silnik VALEO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) VALEO
Silnik ALCO FILTER Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) ALCO FILTER
Silnik BGA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) BGA
Silnik BOSCH Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) BOSCH
Silnik GATES Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) GATES
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) KOLBENSCHMIDT
Silnik ACKOJA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) ACKOJA
Silnik AE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) AE
Silnik AJUSA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) AKRON-MALÒ
Silnik AS-PL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) AS-PL
Silnik AUTOMEGA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) AUTOMEGA
Silnik BORG & BECK Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) BORG & BECK
Silnik CASTROL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) CASTROL
Silnik CHAMPION Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) CLEAN FILTERS
Silnik COFLE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) COFLE
Silnik COMLINE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) DAYCO
Silnik DELPHI Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) DELPHI
Silnik DR!VE+ Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) DT SPARE PARTS
Silnik EPS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) EPS
Silnik ERA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) ERA
Silnik ESEN SKV Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) ESEN SKV
Silnik ET ENGINETEAM Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) EUROL
Silnik FACET Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) FACET
Silnik FAE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) FAST
Silnik FLENNOR Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) FLENNOR
Silnik FRECCIA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) FRECCIA
Silnik GLASER Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) GOETZE
Silnik HART Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) HART
Silnik HC-CARGO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) HC-CARGO
Silnik HELLA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) HELLA
Silnik HOFFER Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) IJS GROUP
Silnik INA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) INA
Silnik INTERVALVES Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) INTERVALVES
Silnik IPSA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) IPSA
Silnik JP GROUP Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) JP GROUP
Silnik KAMOKA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) KAMOKA
Silnik KING Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) KING
Silnik KNECHT Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) KNECHT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik KW Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) KW
Silnik LAUBER Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) LAUBER
Silnik LIQUI MOLY Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) LUCAS
Silnik MAHLE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) MAHLE
Silnik MAPCO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) METELLI
Silnik METZGER Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) METZGER
Silnik MISFAT Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) MISFAT
Silnik MOTAIR TURBO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) MOTAIR TURBO
Silnik MOTUL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) MULLER FILTER
Silnik NPS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) NPS
Silnik NTY Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) NTY
Silnik OPTIBELT Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) PAYEN
Silnik PURFLUX Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) PURFLUX
Silnik PURRO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) RAVENOL
Silnik ROULUNDS RUBBER Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) RUVILLE
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SEIM Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) SIDAT
Silnik SNR Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) SNR
Silnik SOFIMA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) SOFIMA
Silnik TEDGUM Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) TEDGUM
Silnik TRICLO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) TRICLO
Silnik TRISCAN Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) UFI
Silnik VALVOLINE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) VALVOLINE
Silnik VEMO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) VEMO
Silnik VEYANCE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) WIX FILTERS
Producent:KNECHT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KNECHT
4.9 (38 ocen)
Kod produktu:
OC 503
dostępny
4.9 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OC 503
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  75,8
Wysokość [mm]:  89
Gwintowana złączka:  M20x1,5
Średnica 2 [mm]:  71,6
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  65,5
Moment dokrecenia [Nm]:  10
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Wysokość opakowania [cm]:  10,00
Ciężar netto [g]:  393,0
Długożć opakowania [cm]:  9,0
Szerokość opakowania [cm]:  9,00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 94,00 zł
39,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KNECHT
5.0 (23 ocen)
Kod produktu:
LX 125
niedostępny
5.0 (23 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
LX 125
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  35,0
Wysokość 1 [mm]:  35,0
Długość całkowita [mm]:  350,0
Długość 1 [mm]:  350,0
Szerokość [mm]:  240,0
Szerokość 1 [mm]:  240,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 34,00 zł
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze