Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE do Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12)

Silnik FILTRON Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) FILTRON
Silnik PZL FILTERS Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) PZL FILTERS
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) VICTOR REINZ
Silnik HENGST FILTER Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) HENGST FILTER
Silnik KNECHT Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) KNECHT
Silnik MANN-FILTER Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) MANN-FILTER
Silnik AE Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) AE
Silnik AJUSA Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) AKRON-MALÒ
Silnik AMC Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) AMC
Silnik BORG & BECK Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) BORG & BECK
Silnik COMLINE Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) CONTINENTAL
Silnik CORTECO Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) CORTECO
Silnik DENCKERMANN Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) DR!VE+
Silnik GLASER Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) GOETZE ENGINE
Silnik HART Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) HART
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAHLE Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METELLI Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) METELLI
Silnik NPS Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) NPS
Silnik OPTIMAL Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) OPTIMAL
Silnik PAYEN Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) PAYEN
Silnik TRISCAN Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) UFI
Silnik WIX FILTERS Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) WIX FILTERS
Producent:MAHLE

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OC 383
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
OC 383
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  97
Średnica [mm]:  93,0
Gwintowana złączka:  3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]:  72,1
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  63,0
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Ciężar netto [g]:  436,0
Długożć opakowania [cm]:  9,6
Szerokość opakowania [cm]:  9,60
Wysokość opakowania [cm]:  9,65
Do 100 dni na zwrot
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
4.9 (10 ocen)
Kod produktu:
037 60 N0
niedostępny
4.9 (10 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
037 60 N0
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  91,0
Numer komponentu:  1. R 1,5 Cr
Numer komponentu:  2. M 2,0
Numer komponentu:  3. 3S 4,0 Cr
Do 100 dni na zwrot
293,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
037 WN 24 00
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
037 WN 24 00
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  91,01
Średnica zewnętrzna [mm]:  96,5
Długość [mm]:  131
Wysokość [mm]:  99,1
Średnica flanszy [mm]:  105,2
Przetwarzanie:  Obrobiony końcowo
Długożć opakowania [cm]:  12,1
Szerokość opakowania [cm]:  12,10
Wysokość opakowania [cm]:  15,20
Ciężar netto [g]:  1690,0
Do 100 dni na zwrot
305,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
4.7 (3 ocen)
Kod produktu:
037 62 00
niedostępny
4.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
037 62 00
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Długość [mm]:  63
Sworzeń o śr. [mm]:  23,5
Długość trzpienia [mm]:  72,0
Długożć opakowania [cm]:  12,1
Szerokość opakowania [cm]:  12,10
Wysokość opakowania [cm]:  15,20
Ciężar netto [g]:  640,0
Do 100 dni na zwrot
430,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
037 62 90
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
037 62 90
Średnica cylindra [mm]:  91,01
Numer komponentu:  376200
Numer komponentu:  037WN2400
Długożć opakowania [cm]:  12,1
Szerokość opakowania [cm]:  12,10
Wysokość opakowania [cm]:  15,20
Ciężar netto [g]:  2080,0
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze