Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE do Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) ELRING
Silnik BOSCH Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) BOSCH
Silnik FILTRON Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) FILTRON
Silnik MAHLE Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) MANN-FILTER
Silnik CONTINENTAL CTAM Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) CONTINENTAL CTAM
Silnik CORTECO Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) CORTECO
Silnik UFI Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) UFI
Silnik AJUSA Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) AJUSA
Silnik ALCO FILTER Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) ALCO FILTER
Silnik BGA Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) BGA
Silnik BLUE PRINT Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) BLUE PRINT
Silnik CHAMPION Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) DENCKERMANN
Silnik DT SPARE PARTS Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) DT SPARE PARTS
Silnik EPS Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) EPS
Silnik ERA Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) ERA
Silnik ESEN SKV Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) ESEN SKV
Silnik FA1 Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) FA1
Silnik FACET Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) FACET
Silnik FAE Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) FAE
Silnik FEBEST Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) FEBI BILSTEIN
Silnik FLENNOR Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) FLENNOR
Silnik FRAM Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) FRAM
Silnik GATES Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) GATES
Silnik GLASER Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) GLASER
Silnik GLYCO Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) GOETZE
Silnik HART Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) HART
Silnik HC-CARGO Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) HENGST FILTER
Silnik HOFFER Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) HOFFER
Silnik INA Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) INA
Silnik INTERVALVES Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) INTERVALVES
Silnik IPD Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) IPD
Silnik IPSA Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) IPSA
Silnik JP GROUP Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) JP GROUP
Silnik KAMOKA Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) KAMOKA
Silnik KNECHT Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) KNECHT
Silnik KW Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) KW
Silnik LIQUI MOLY Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) METELLI
Silnik MEYLE Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) MEYLE
Silnik MISFAT Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) MULLER FILTER
Silnik NPS Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) NPS
Silnik OPTIBELT Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) OPTIMAL
Silnik PAYEN Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) PAYEN
Silnik PURFLUX Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) ROULUNDS RUBBER
Silnik SCT - MANNOL Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) SIDAT
Silnik SOFIMA Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) SOFIMA
Silnik SWAG Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VAICO Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) VAICO
Silnik VALEO Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) VALEO
Silnik VAN WEZEL Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) VAN WEZEL
Silnik VICTOR REINZ Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) WIX FILTERS
Producent:MAHLE

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LX 228
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
LX 228
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Wysokość [mm]: 222
Średnica zewnętrzna [mm]: 151,0
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 88
Średnica 4 [mm]: 102,0
Średnica 3 [mm]: 88,0
Długożć opakowania [cm]: 15,2
Szerokość opakowania [cm]: 15,20
Wysokość opakowania [cm]: 23,50
Ciężar netto [g]: 468,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 192,00 zł
93,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OC 54
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
OC 54
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Średnica [mm]: 93,4
Wysokość [mm]: 140,5
Gwintowana złączka: 1"-12UNF-2B
Średnica 2 [mm]: 72,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]: 62,0
Moment dokrecenia [Nm]: 20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego: OCS 2
Ciężar netto [g]: 534,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 126,00 zł
61,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
4.9 (10 ocen)
Kod produktu:
503 18 N0
niedostępny
4.9 (10 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
503 18 N0
Jednostka:
sztuka
Średnica cylindra [mm]: 84,0
Numer komponentu: 1. M 1,5 IF
Numer komponentu: 2. NM 1,5 IW
Numer komponentu: 3. GSF 4,0
Wysokość opakowania [cm]: 3,00
Ciężar netto [g]: 39
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 349,00 zł
178,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
4.7 (3 ocen)
Kod produktu:
503 02 00
niedostępny
4.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
503 02 00
Jednostka:
sztuka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z pierżcieniami tłokowymi
Długość [mm]: 72
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm]: 44,3
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm]: 46,1
Wielkość płomienia [mm]: 5,5
Sworzeń o śr. [mm]: 22,0
Długość trzpienia [mm]: 66,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez kanału chłodzącego
Numer produkcyjny: 84 V 53
Numer komponentu: 1. M 1.5 IF
Numer komponentu: 2. NM 1.5 IW
Długożć opakowania [cm]: 10,0
Ciężar netto [g]: 555,0
Wysokość opakowania [cm]: 13,80
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1525,00 zł
897,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
503 WR 19 00
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
503 WR 19 00
Jednostka:
sztuka
Średnica cylindra [mm]: 84,0
Średnica zewnętrzna [mm]: 92,0
Długość [mm]: 120
Wysokość [mm]: 85,5
Przetwarzanie: Obrobiony końcowo
Cylinder: Bez pierscienia tuleji cylindrowej
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2944,00 zł
1840,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
503 02 90
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
503 02 90
Jednostka:
sztuka
Średnica cylindra [mm]: 84,0
Numer komponentu: 5030200
Numer komponentu: 503WR1900
Ciężar netto [g]: 1568,0
Długożć opakowania [cm]: 16,1
Wysokość opakowania [cm]: 22,80
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3528,00 zł
2352,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze