Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE do Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) ELRING
Silnik EUROREPAR Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) EUROREPAR
Silnik CONTINENTAL CTAM Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) CONTINENTAL CTAM
Silnik CORTECO Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) CORTECO
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) GATES
Silnik JP GROUP Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) JP GROUP
Silnik MAHLE Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) MANN-FILTER
Silnik MAXGEAR Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) MAXGEAR
Silnik UFI Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) UFI
Silnik ACKOJA Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) ACKOJA
Silnik AE Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) AE
Silnik AJUSA Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) AJUSA
Silnik AKS DASIS Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) ALCO FILTER
Silnik BGA Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) BGA
Silnik BORGWARNER (3K) Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) BORGWARNER (3K)
Silnik CHAMPION Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) DENCKERMANN
Silnik DT SPARE PARTS Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) DT SPARE PARTS
Silnik ESEN SKV Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) ESEN SKV
Silnik FA1 Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) FA1
Silnik FILTRON Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) FILTRON
Silnik FLENNOR Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) FLENNOR
Silnik FRAM Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) FRAM
Silnik FRECCIA Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) FRECCIA
Silnik GLASER Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) GLASER
Silnik GLYCO Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) GOETZE
Silnik HART Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) HART
Silnik HC-CARGO Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) HOFFER
Silnik INA Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) INA
Silnik INTERVALVES Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) INTERVALVES
Silnik IPSA Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) IPSA
Silnik K&N FILTERS Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) KAMOKA
Silnik KNECHT Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) KNECHT
Silnik LUCAS Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) METELLI
Silnik METZGER Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) METZGER
Silnik MEYLE Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) MEYLE
Silnik MISFAT Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) MISFAT
Silnik MOTAIR TURBO Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) MOTAIR TURBO
Silnik MULLER FILTER Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) MULLER FILTER
Silnik NPS Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) NPS
Silnik OPTIBELT Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) OPTIMAL
Silnik PAYEN Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) PAYEN
Silnik PIERBURG Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) PIERBURG
Silnik PURFLUX Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) ROULUNDS RUBBER
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SCT - MANNOL Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) SCT - MANNOL
Silnik SOFIMA Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) SOFIMA
Silnik SWAG Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VAN WEZEL Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) VAN WEZEL
Silnik VEMA Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) VEMA
Silnik VEYANCE Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) VEYANCE
Silnik VICTOR REINZ Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) WIX FILTERS
Producent:MAHLE

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LX 237
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
LX 237
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Długość [mm]: 346
Wysokość 1 [mm]: 42
Długość całkowita [mm]: 346,0
Długość 1 [mm]: 346,0
Szerokość [mm]: 211
Szerokość 1 [mm]: 211,0
Materiał uszczelnienia: Pianka/pianka twarda
Ciężar netto [g]: 579
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 288,00 zł
147,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OC 54
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
OC 54
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Średnica [mm]: 93,4
Wysokość [mm]: 140,5
Gwintowana złączka: 1"-12UNF-2B
Średnica 2 [mm]: 72,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]: 62,0
Moment dokrecenia [Nm]: 20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego: OCS 2
Ciężar netto [g]: 534,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 126,00 zł
61,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
4.9 (10 ocen)
Kod produktu:
503 98 N0
niedostępny
4.9 (10 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
503 98 N0
Jednostka:
sztuka
Średnica cylindra [mm]: 97,0
Numer komponentu: 1. M 1,5
Numer komponentu: 2. M 1,5 IF
Numer komponentu: 3. GSF 3,5
Długożć opakowania [cm]: 18,9
Szerokość opakowania [cm]: 18,90
Wysokość opakowania [cm]: 3,10
Ciężar netto [g]: 54,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 319,00 zł
163,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
4.7 (3 ocen)
Kod produktu:
503 98 00
niedostępny
4.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
503 98 00
Jednostka:
sztuka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z pierżcieniami tłokowymi
Długość [mm]: 58
Wielkość płomienia [mm]: 6,4
Długość trzpienia [mm]: 58
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez kanału chłodzącego
Numer produkcyjny: 97 P 12
Numer komponentu: 1. M 1.5
Numer komponentu: 2. M 1.5 IF
Długożć opakowania [cm]: 12,1
Szerokość opakowania [cm]: 12,10
Wysokość opakowania [cm]: 15,20
Ciężar netto [g]: 675,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2645,00 zł
1653,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
503 WR 20 00
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
503 WR 20 00
Jednostka:
sztuka
Średnica cylindra [mm]: 97,0
Średnica zewnętrzna [mm]: 103,0
Długość [mm]: 120
Wysokość [mm]: 85,7
Przetwarzanie: Obrobiony końcowo
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2765,00 zł
1728,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
503 98 90
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
503 98 90
Jednostka:
sztuka
Średnica cylindra [mm]: 97,0
Numer komponentu: 5039800
Numer komponentu: 503WR2000
Ciężar netto [g]: 1569,0
Długożć opakowania [cm]: 16,1
Wysokość opakowania [cm]: 22,80
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4817,00 zł
3211,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze