Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE do Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ELRING
Silnik CORTECO Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) CORTECO
Silnik BOSCH Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BOSCH
Silnik DT SPARE PARTS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) DT SPARE PARTS
Silnik EPS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) EPS
Silnik FACET Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FACET
Silnik JP GROUP Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) JP GROUP
Silnik MAGNETI MARELLI Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MAGNETI MARELLI
Silnik AJUSA Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) AJUSA
Silnik ALCO FILTER Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ALCO FILTER
Silnik BGA Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BGA
Silnik CHAMPION Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) CHAMPION
Silnik ENERGY Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ENERGY
Silnik ERA Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ERA
Silnik EUROREPAR Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) EUROREPAR
Silnik FAE Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FAE
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FEBI BILSTEIN
Silnik FILTRON Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FILTRON
Silnik GLYCO Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) GOETZE ENGINE
Silnik HART Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) HART
Silnik HC-CARGO Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) HC-CARGO
Silnik HELLA Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) HELLA
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) HOFFER
Silnik KAVO PARTS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) KAVO PARTS
Silnik KNECHT Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) KNECHT
Silnik KW Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) KW
Silnik LUCAS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) LUCAS
Silnik MAHLE Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MANN-FILTER
Silnik MAXGEAR Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) METELLI
Silnik MEYLE Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MEYLE
Silnik MISFAT Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MISFAT
Silnik NPS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) NPS
Silnik NTY Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) NTY
Silnik OEM Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) OEM
Silnik PURFLUX Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) QUINTON HAZELL
Silnik SCT - MANNOL Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SCT - MANNOL
Silnik SEIM Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SEIM
Silnik SIDAT Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SIDAT
Silnik SKF Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SKF
Silnik SWAG Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TRISCAN
Silnik VAICO Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) VAICO
Silnik VEMO Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) WIX FILTERS
Producent:MAHLE

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OC 213
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
OC 213
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  171,5
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  62,0
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 1
Wysokość opakowania [cm]:  17,20
Średnica [mm]:  76,3
Gwintowana złączka:  M20x1,5
Wysokość 1 [mm]:  170
Średnica 3 [mm]:  62,0
Szerokość opakowania [cm]:  7,85
Długożć opakowania [cm]:  7,9
Ciężar netto [g]:  454,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 128,00 zł
62,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OC 229
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
OC 229
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  101
Średnica 2 [mm]:  72,0
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 1
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Wysokość opakowania [cm]:  10,20
Średnica [mm]:  76,0
Gwintowana złączka:  M20x1,5
Wysokość 1 [mm]:  100
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  62,0
Ciężar netto [g]:  332,0
Szerokość opakowania [cm]:  7,85
Długożć opakowania [cm]:  7,9
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 106,00 zł
44,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LX 459
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
LX 459
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  329
Długość całkowita [mm]:  329,0
Szerokość [mm]:  241
Ciężar netto [g]:  180,0
Szerokość [mm]:  241,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 229,00 zł
117,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
4.7 (3 ocen)
Kod produktu:
504 38 00
niedostępny
4.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
504 38 00
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Długość [mm]:  63
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm]:  1,8
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm]:  2,4
Wielkość płomienia [mm]:  6
Sworzeń o śr. [mm]:  23
Długość trzpienia [mm]:  56
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez kanału chłodzącego
Numer produkcyjny:  102 P 6
Luz tłokowy [mm]:  0,05
Do 100 dni na zwrot
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
503 WR 38 00
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
503 WR 38 00
Średnica cylindra [mm]:  102,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  107,0
Długość [mm]:  120
Cylinder:  Bez pierscienia tuleji cylindrowej
Do 100 dni na zwrot
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
504 38 90
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
504 38 90
Średnica cylindra [mm]:  102,0
Numer komponentu:  503WR3800
Numer komponentu:  5043800
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze