Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MANN-FILTER do Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ELRING
Silnik CORTECO Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) CORTECO
Silnik BOSCH Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BOSCH
Silnik DT SPARE PARTS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) DT SPARE PARTS
Silnik EPS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) EPS
Silnik FACET Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FACET
Silnik JP GROUP Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) JP GROUP
Silnik MAGNETI MARELLI Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MAGNETI MARELLI
Silnik AJUSA Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) AJUSA
Silnik ALCO FILTER Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ALCO FILTER
Silnik BGA Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BGA
Silnik CHAMPION Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) CHAMPION
Silnik ENERGY Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ENERGY
Silnik ERA Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ERA
Silnik EUROREPAR Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) EUROREPAR
Silnik FAE Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FAE
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FEBI BILSTEIN
Silnik FILTRON Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FILTRON
Silnik GLYCO Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) GOETZE ENGINE
Silnik HART Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) HART
Silnik HC-CARGO Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) HC-CARGO
Silnik HELLA Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) HELLA
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) HOFFER
Silnik KAVO PARTS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) KAVO PARTS
Silnik KNECHT Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) KNECHT
Silnik KW Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) KW
Silnik LUCAS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) LUCAS
Silnik MAHLE Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MANN-FILTER
Silnik MAXGEAR Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) METELLI
Silnik MEYLE Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MEYLE
Silnik MISFAT Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MISFAT
Silnik NPS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) NPS
Silnik NTY Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) NTY
Silnik OEM Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) OEM
Silnik PURFLUX Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) QUINTON HAZELL
Silnik SCT - MANNOL Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SCT - MANNOL
Silnik SEIM Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SEIM
Silnik SIDAT Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SIDAT
Silnik SKF Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SKF
Silnik SWAG Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TRISCAN
Silnik VAICO Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) VAICO
Silnik VEMO Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) WIX FILTERS
Producent:MANN-FILTER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MANN-FILTER
4.8 (42 ocen)
Kod produktu:
C 33 106
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (42 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MANN-FILTER
Kod:
C 33 106
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  329
Szerokość [mm]:  241
Wysokość [mm]:  30
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 128,00 zł
62,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MANN-FILTER
4.9 (79 ocen)
Kod produktu:
W 730/3
niedostępny
4.9 (79 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MANN-FILTER
Kod:
W 730/3
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  LS 7
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  72
Wysokość [mm]:  172
Wymiar gwintu:  M 20 X 1.5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  2,2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 140,00 zł
68,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze