Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE do Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik MANN-FILTER Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik ELRING Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) ELRING
Silnik BOSCH Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) BOSCH
Silnik EPS Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) EPS
Silnik MAHLE Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MAHLE
Silnik ASHIKA Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) ASHIKA
Silnik BLUE PRINT Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) BORGWARNER
Silnik CASTROL Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) CHAMPION
Silnik CONTINENTAL CTAM Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik COOPERSFIAAM Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EUROL Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) EUROL
Silnik FACET Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) FACET
Silnik FEBEST Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FILTRON Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) FRAM
Silnik HENGST FILTER Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik K&N FILTERS Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) KW
Silnik LUK Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) LUK
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) NRF
Silnik OPTIBELT Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PAYEN Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) PURRO
Silnik SOFIMA Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) UFI
Silnik VAICO Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) VAICO
Silnik VALEO Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) VALEO
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera S (992320) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MAHLE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OX 254D4
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
OX 254D4
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica [mm]:  83,0
Wysokość [mm]:  108
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  29
Średnica wewnętrzna 3 [mm]:  29,0
Wysokość opakowania [cm]:  11,50
Ciężar netto [g]:  91
Długożć opakowania [cm]:  8,5
Szerokość opakowania [cm]:  8,50
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 159,00 zł
77,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OX 254D5
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
OX 254D5
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica [mm]:  83,0
Wysokość [mm]:  108
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  29
Średnica wewnętrzna 3 [mm]:  29,0
Wysokość opakowania [cm]:  11,50
Ciężar netto [g]:  82,0
Szerokość opakowania [cm]:  8,50
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 187,00 zł
91,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze