Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik TRISCAN do Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik ELRING Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) ELRING
Silnik BOSCH Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) BOSCH
Silnik CASTROL Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) CASTROL
Silnik SWAG Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) SWAG
Silnik ESEN SKV Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) ESEN SKV
Silnik AJUSA Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) AJUSA
Silnik MAXGEAR Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) MAXGEAR
Silnik ERA Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) ERA
Silnik GATES Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) GATES
Silnik LIQUI MOLY Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik MANN-FILTER Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik ABAKUS Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) ABAKUS
Silnik AKRON-MALÒ Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AS-PL Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) AS-PL
Silnik AUTLOG Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) AUTLOG
Silnik BGA Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) BGA
Silnik BLIC Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) BLIC
Silnik BORG & BECK Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) BREMI
Silnik BUGIAD Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) BUGIAD
Silnik CALORSTAT BY VERNET Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CONTINENTAL CTAM Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DOLZ Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) DOLZ
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DT SPARE PARTS Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) DT SPARE PARTS
Silnik ELWIS ROYAL Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik EPS Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FA1 Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) FA1
Silnik FACET Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) FACET
Silnik FAE Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) FAE
Silnik FILTRON Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) FRAM
Silnik GOETZE Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) GOETZE
Silnik HART Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) HART
Silnik HC-CARGO Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) HC-CARGO
Silnik HELLA Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HITACHI Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) HITACHI
Silnik HOFFER Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) IJS GROUP
Silnik IPD Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) IPD
Silnik JP GROUP Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) KAWE
Silnik KNECHT Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) MAHLE
Silnik MEAT & DORIA Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) MEYLE
Silnik MITSUBOSHI Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) MITSUBOSHI
Silnik MOTUL Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NRF Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) NRF
Silnik NTY Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PAYEN Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) PAYEN
Silnik PIERBURG Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) RUVILLE
Silnik SCHAEFFLER INA Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) SCHAEFFLER INA
Silnik SCT - MANNOL Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) SIDAT
Silnik SNR Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) SOFIMA
Silnik TRISCAN Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) UFI
Silnik VAICO Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) VAICO
Silnik VALEO Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) VEMO
Silnik VIKA Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) VIKA
Silnik WALKER PRODUCTS Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:TRISCAN

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8641 154004
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8641 154004
Liczba rowków: 6
Rozstaw od pierwszego rowka [mm]: 9,85
Dla numeru producenta: F-556500.XX
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Wymagane narzędzie specjalne do montażu
Szerokość [mm]: 36,1
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]: 54,9/17,0
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8640 601768
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8640 601768
Dopuszczony dla rodzaju pojazdu: Samochód osobowy
Szerokość [mm]: 21,4
Materiał: Poliester
Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Kolor: Czarny
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8855 23114
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8855 23114
Ilość biegunów: 3
Głębokosć zabudowy [mm]: 24,2
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8820 29007
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8820 29007
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze