Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAXGEAR do Porsche PANAMERA Sport Turismo (971) 4.0 Kombi 680KM, 500kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik HELLA Porsche PANAMERA Sport Turismo (971) 4.0 Kombi 680KM, 500kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) HELLA
Silnik VEMO Porsche PANAMERA Sport Turismo (971) 4.0 Kombi 680KM, 500kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) VEMO
Silnik HENGST FILTER Porsche PANAMERA Sport Turismo (971) 4.0 Kombi 680KM, 500kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik BOSCH Porsche PANAMERA Sport Turismo (971) 4.0 Kombi 680KM, 500kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) BOSCH
Silnik ELRING Porsche PANAMERA Sport Turismo (971) 4.0 Kombi 680KM, 500kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) ELRING
Silnik FACET Porsche PANAMERA Sport Turismo (971) 4.0 Kombi 680KM, 500kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) FACET
Silnik FAE Porsche PANAMERA Sport Turismo (971) 4.0 Kombi 680KM, 500kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) FAE
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche PANAMERA Sport Turismo (971) 4.0 Kombi 680KM, 500kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik GLASER Porsche PANAMERA Sport Turismo (971) 4.0 Kombi 680KM, 500kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE Porsche PANAMERA Sport Turismo (971) 4.0 Kombi 680KM, 500kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) GOETZE
Silnik HART Porsche PANAMERA Sport Turismo (971) 4.0 Kombi 680KM, 500kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) HART
Silnik KAVO PARTS Porsche PANAMERA Sport Turismo (971) 4.0 Kombi 680KM, 500kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik MAXGEAR Porsche PANAMERA Sport Turismo (971) 4.0 Kombi 680KM, 500kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Porsche PANAMERA Sport Turismo (971) 4.0 Kombi 680KM, 500kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) METZGER
Silnik MOBILETRON Porsche PANAMERA Sport Turismo (971) 4.0 Kombi 680KM, 500kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) MOBILETRON
Silnik VAICO Porsche PANAMERA Sport Turismo (971) 4.0 Kombi 680KM, 500kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) VAICO
Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
24-0172
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
24-0172
Jednostka:
sztuka
Ilość połączeń: 2
Kolor: Czarny
Ciężar [kg]: 0,48
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 124,00 zł
60,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze