Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik NRF do Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie)

Silnik FILTRON Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik FEBI BILSTEIN Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KAMOKA Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) KAMOKA
Silnik BOSCH Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) BOSCH
Silnik OEM Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) OEM
Silnik FA1 Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) FA1
Silnik BLUE PRINT Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik KNECHT Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) KNECHT
Silnik SWAG Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) SWAG
Silnik MAHLE Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) MAHLE
Silnik PZL FILTERS Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) PZL FILTERS
Silnik UFI Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) UFI
Silnik MAXGEAR Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) MAXGEAR
Silnik NIPPARTS Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) NIPPARTS
Silnik SCT - MANNOL Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik ACKOJA Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) ACKOJA
Silnik DR!VE+ Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) DR!VE+
Silnik FACET Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) FACET
Silnik HART Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) HART
Silnik HELLA Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) HELLA
Silnik PURFLUX Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) PURFLUX
Silnik AE Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) AE
Silnik AJUSA Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik BORG & BECK Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DOKUJI Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) DOKUJI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ELRING Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) ELRING
Silnik ENERGY Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) ENERGY
Silnik EPS Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) GATES
Silnik GLYCO Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) GLYCO
Silnik GSP Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) GSP
Silnik HENGST FILTER Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik INA Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) INA
Silnik IPARTS Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) IPARTS
Silnik K&N FILTERS Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) LUCAS
Silnik MAPCO Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) MAPCO
Silnik MEYLE Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NPS Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) NPS
Silnik NRF Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) NRF
Silnik NTY Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik QUINTON HAZELL Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) RAVENOL
Silnik SASIC Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) SASIC
Silnik SOFIMA Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) SOFIMA
Silnik TRISCAN Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Renault CAPTUR II E-TECH 160 liftback 92KM, 68kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:NRF

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NRF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
727020
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NRF
Kod:
727020
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  2345012920
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze