Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik NRF do Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) FILTRON
Silnik BOSCH Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) BOSCH
Silnik MANN-FILTER Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik KNECHT Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) KNECHT
Silnik MAXGEAR Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MAHLE Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) MAHLE
Silnik KAMOKA Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) KAMOKA
Silnik CONTINENTAL CTAM Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik FEBI BILSTEIN Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) GATES
Silnik INA Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) INA
Silnik LUK Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) LUK
Silnik PAYEN Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) PURFLUX
Silnik SASIC Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) SASIC
Silnik AJUSA Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BLUE PRINT Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CALORSTAT BY VERNET Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CHAMPION Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) DR!VE+
Silnik ELRING Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) ELRING
Silnik ET ENGINETEAM Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) EUROL
Silnik FA1 Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) FA1
Silnik FAST Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) FRAM
Silnik GOETZE ENGINE Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik GSP Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) GSP
Silnik HART Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) HART
Silnik HELLA Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) HELLA
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPARTS Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) IPARTS
Silnik K&N FILTERS Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik LUCAS Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) LUCAS
Silnik METZGER Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) MOTUL
Silnik NISSENS Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) NRF
Silnik NTY Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) NTY
Silnik NÜRAL Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) NÜRAL
Silnik PURRO Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SWAG Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) UFI
Silnik VALVOLINE Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Renault CAPTUR II TCe 160 EDC liftback 158KM, 116kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.09 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:NRF

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NRF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
727013
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NRF
Kod:
727013
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  93198034
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z elementami do montażu
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 74,00 zł
31,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze