Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik TRW ENGINE COMPONENT do Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) ELRING
Silnik FILTRON Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) MANN-FILTER
Silnik TOPRAN Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) TOPRAN
Silnik FA1 Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) FA1
Silnik KAMOKA Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) KAMOKA
Silnik FEBI BILSTEIN Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) FEBI BILSTEIN
Silnik FEBEST Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) FEBEST
Silnik CHAMPION Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) CHAMPION
Silnik MAHLE Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) MAHLE
Silnik BLUE PRINT Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) BLUE PRINT
Silnik KNECHT Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) KNECHT
Silnik SWAG Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) SWAG
Silnik FAST Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) FAST
Silnik BOSCH Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) BOSCH
Silnik MAXGEAR Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) MAXGEAR
Silnik PZL FILTERS Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) PZL FILTERS
Silnik KOLBENSCHMIDT Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik GLYCO Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) GLYCO
Silnik JP GROUP Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) JP GROUP
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik AE Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) AE
Silnik AJUSA Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) AKRON-MALÒ
Silnik BGA Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) BGA
Silnik BORG & BECK Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) BORG & BECK
Silnik COOPERSFIAAM Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) CORTECO
Silnik DOKUJI Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) DOKUJI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DYS Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) DYS
Silnik FAI AUTOPARTS Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) FRAM
Silnik FRECCIA Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) FRECCIA
Silnik GATES Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) GATES
Silnik GOETZE ENGINE Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) GOETZE ENGINE
Silnik HART Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) HART
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) IJS GROUP
Silnik IPARTS Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) IPARTS
Silnik KS TOOLS Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) KS TOOLS
Silnik NPS Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) NPS
Silnik NTY Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) NTY
Silnik OEM Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) OEM
Silnik OPTIMA Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) PURFLUX
Silnik QFIX Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) QUINTON HAZELL
Silnik SASIC Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) SASIC
Silnik SNR Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) SNR
Silnik TRISCAN Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) UFI
Silnik WIX FILTERS Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) WIX FILTERS
Producent:TRW ENGINE COMPONENT

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW ENGINE COMPONENT
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KK-8H
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW ENGINE COMPONENT
Kod:
KK-8H
Jednostka:
szt
Ilość wycięć/otworów:  1
Średnica trzonka zaworu [mm]:  8
Przetwarzanie:  Utwardzony
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 28,00 zł
10,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

TRW ENGINE COMPONENT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
81-47103
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW ENGINE COMPONENT
Kod:
81-47103
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna [mm]:  13,07
Otwór o śr[mm]:  8
Długość [mm]:  37,7
Rodzaj zaworu:  Dla zaworów dolotowych
Lokalizacja w aucie:  Strona doprowadzająca
Lokalizacja w aucie:  Strona wylotowa
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 74,00 zł
31,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW ENGINE COMPONENT
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
510201
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW ENGINE COMPONENT
Kod:
510201
Jednostka:
szt
Średnica zaworu [mm]:  40,2
Średnica trzonka zaworu [mm]:  8
Długość [mm]:  107
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Końcówka trzonka zaworu hartowana
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 89,00 zł
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW ENGINE COMPONENT
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
510202
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW ENGINE COMPONENT
Kod:
510202
Jednostka:
szt
Średnica zaworu [mm]:  32,6
Średnica trzonka zaworu [mm]:  8
Długość [mm]:  107
Materiał:  Bimetal
Materiał grzybka zaworu:  Bimetal
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Gniazdo zaworowe wzmacniane
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Końcówka trzonka zaworu hartowana
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 108,00 zł
45,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze