Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VALEO do Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) FILTRON
Silnik VALEO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) VALEO
Silnik BOSCH Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) BOSCH
Silnik KAMOKA Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) KAMOKA
Silnik MANN-FILTER Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) MANN-FILTER
Silnik MAHLE Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) MAHLE
Silnik ELRING Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) ELRING
Silnik CORTECO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) CORTECO
Silnik AJUSA Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) AJUSA
Silnik GATES Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) GATES
Silnik KNECHT Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) KNECHT
Silnik PURFLUX Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) PURFLUX
Silnik VAICO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) VAICO
Silnik DAYCO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) DAYCO
Silnik JPN Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) JPN
Silnik MAXGEAR Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) MAXGEAR
Silnik MOTUL Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) MOTUL
Silnik AKRON-MALÒ Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) AKRON-MALÒ
Silnik AVA QUALITY COOLING Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) AVA QUALITY COOLING
Silnik BGA Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) BGA
Silnik BORG & BECK Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) BORG & BECK
Silnik CASTROL Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) CASTROL
Silnik CLEAN FILTERS Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) DT SPARE PARTS
Silnik ELWIS ROYAL Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) ENERGY
Silnik ESEN SKV Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) ESEN SKV
Silnik EUROL Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) EUROL
Silnik EUROREPAR Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) FAI AUTOPARTS
Silnik GLASER Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) GLASER
Silnik GLYCO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) GLYCO
Silnik GOETZE Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) GOETZE
Silnik HART Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) HART
Silnik HOFFER Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) HOFFER
Silnik KOLBENSCHMIDT Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik LIQUI MOLY Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) METZGER
Silnik MISFAT Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) MISFAT
Silnik NPS Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) NPS
Silnik PAYEN Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) PAYEN
Silnik PURRO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) RAVENOL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SNR Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) SNR
Silnik TRISCAN Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) UFI
Silnik VALVOLINE Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) VALVOLINE
Silnik VEMO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) VEMO
Silnik VICTOR REINZ Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) VICTOR REINZ
Silnik WALKER PRODUCTS Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 8V Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) WIX FILTERS
Producent:VALEO

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VALEO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
586039
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
586039
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  86
Wymiar gwintu:  UNF 3/4" -16
Średnica zewnętrzna [mm]:  76,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  71
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 50,00 zł
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VALEO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
586023
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
586023
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  85
Wymiar gwintu:  UNF 3/4" -16
Średnica zewnętrzna [mm]:  76,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  71
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 56,00 zł
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VALEO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
254028
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
254028
Jednostka:
szt
Rodzaj czujnika:  Czujnik indukcyjny
Napięcie [V]:  12
Kształt obudowy wtyczki:  Ustawiony pod kątem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Rezystancja [Ohm]:  550
Ilość biegunów:  3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 206,00 zł
105,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VALEO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
254063
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
254063
Jednostka:
szt
Rodzaj czujnika:  Czujnik indukcyjny
Napięcie [V]:  12
Kształt obudowy wtyczki:  Ustawiony pod kątem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Rezystancja [Ohm]:  1000
Ilość biegunów:  3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 302,00 zł
154,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VALEO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
245519
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
245519
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 675,00 zł
365,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze