Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik NRF do Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik VICTOR REINZ Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik BOSCH Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BOSCH
Silnik ELRING Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ELRING
Silnik OEM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) OEM
Silnik KNECHT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KNECHT
Silnik FEBI BILSTEIN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik SWAG Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SWAG
Silnik MAHLE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MAHLE
Silnik CONTINENTAL CTAM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik HELLA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HELLA
Silnik TOPRAN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) TOPRAN
Silnik HENGST FILTER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik FA1 Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FA1
Silnik KAMOKA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KAMOKA
Silnik VALEO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VALEO
Silnik LUK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) LUK
Silnik IPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) IPARTS
Silnik SKF Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SKF
Silnik UFI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) UFI
Silnik VIKA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VIKA
Silnik GATES Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GATES
Silnik HART Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HART
Silnik JAPKO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) JAPKO
Silnik PURFLUX Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) PURFLUX
Silnik CHAMPION Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CHAMPION
Silnik EPS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) EPS
Silnik GLASER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GLASER
Silnik CORTECO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DAYCO
Silnik ALCO FILTER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AUTOMEGA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BLUE PRINT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik DOLZ Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DOLZ
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik FACET Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FACET
Silnik MEYLE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MEYLE
Silnik PAYEN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) PAYEN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik AE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AE
Silnik AJUSA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ASHIKA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ASHIKA
Silnik AVA QUALITY COOLING Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Silnik BGA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BGA
Silnik BORG & BECK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORSEHUNG Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik BUGATTI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BUGATTI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DR!VE+ Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DR!VE+
Silnik EFI AUTOMOTIVE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ERA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROREPAR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FRECCIA
Silnik GK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GK
Silnik GLYCO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GLYCO
Silnik GRAF Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GRAF
Silnik GSP Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GSP
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HOFFER
Silnik JAPANPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JP GROUP Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) JP GROUP
Silnik KOLBENSCHMIDT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KW
Silnik KWP Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KWP
Silnik MAPCO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MAPCO
Silnik MAXGEAR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) METELLI
Silnik METZGER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MOTUL
Silnik NISSENS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NISSENS
Silnik NK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NK
Silnik NPS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NPS
Silnik NRF Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NRF
Silnik NTY Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) RUVILLE
Silnik SACHS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SACHS
Silnik SALERI SIL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SCT - MANNOL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SNR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SOFIMA
Silnik THERMOTEC Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TRISCAN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAICO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:NRF

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NRF
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
31329
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NRF
Kod:
31329
Jednostka:
szt
Rodzaj chłodzenia:  Chłodzony cieczą
Grubość [mm]:  99
Szerokość [mm]:  82
Wysokość [mm]:  43
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 378,00 zł
193,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

NRF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
390039
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NRF
Kod:
390039
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Ilość biegunów:  3
Kształt obudowy wtyczki:  Owalny
Tryb pracy:  Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z elementami do montażu
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 477,00 zł
251,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze