Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik WIX FILTERS do Subaru LEONE III Kombi 1800 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1985.06 - 1987.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik GATES Subaru LEONE III Kombi 1800 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1985.06 - 1987.07) GATES
Silnik FA1 Subaru LEONE III Kombi 1800 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1985.06 - 1987.07) FA1
Silnik AJUSA Subaru LEONE III Kombi 1800 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1985.06 - 1987.07) AJUSA
Silnik FILTRON Subaru LEONE III Kombi 1800 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1985.06 - 1987.07) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Subaru LEONE III Kombi 1800 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1985.06 - 1987.07) MANN-FILTER
Silnik ELRING Subaru LEONE III Kombi 1800 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1985.06 - 1987.07) ELRING
Silnik KAMOKA Subaru LEONE III Kombi 1800 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1985.06 - 1987.07) KAMOKA
Silnik OPTIMA Subaru LEONE III Kombi 1800 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1985.06 - 1987.07) OPTIMA
Silnik ACKOJA Subaru LEONE III Kombi 1800 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1985.06 - 1987.07) ACKOJA
Silnik CHAMPION Subaru LEONE III Kombi 1800 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1985.06 - 1987.07) CHAMPION
Silnik COOPERSFIAAM Subaru LEONE III Kombi 1800 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1985.06 - 1987.07) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Subaru LEONE III Kombi 1800 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1985.06 - 1987.07) CORTECO
Silnik FAI AUTOPARTS Subaru LEONE III Kombi 1800 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1985.06 - 1987.07) FAI AUTOPARTS
Silnik GLASER Subaru LEONE III Kombi 1800 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1985.06 - 1987.07) GLASER
Silnik HART Subaru LEONE III Kombi 1800 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1985.06 - 1987.07) HART
Silnik IPSA Subaru LEONE III Kombi 1800 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1985.06 - 1987.07) IPSA
Silnik JP GROUP Subaru LEONE III Kombi 1800 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1985.06 - 1987.07) JP GROUP
Silnik KAVO PARTS Subaru LEONE III Kombi 1800 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1985.06 - 1987.07) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Subaru LEONE III Kombi 1800 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1985.06 - 1987.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik NPS Subaru LEONE III Kombi 1800 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1985.06 - 1987.07) NPS
Silnik OPTIMAL Subaru LEONE III Kombi 1800 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1985.06 - 1987.07) OPTIMAL
Silnik PAYEN Subaru LEONE III Kombi 1800 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1985.06 - 1987.07) PAYEN
Silnik PURFLUX Subaru LEONE III Kombi 1800 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1985.06 - 1987.07) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Subaru LEONE III Kombi 1800 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1985.06 - 1987.07) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Subaru LEONE III Kombi 1800 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1985.06 - 1987.07) QUINTON HAZELL
Silnik SOG Subaru LEONE III Kombi 1800 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1985.06 - 1987.07) SOG
Silnik STONE-JAPAN Subaru LEONE III Kombi 1800 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1985.06 - 1987.07) STONE-JAPAN
Silnik TAYEN Subaru LEONE III Kombi 1800 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1985.06 - 1987.07) TAYEN
Silnik TRISCAN Subaru LEONE III Kombi 1800 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1985.06 - 1987.07) TRISCAN
Silnik VICTOR REINZ Subaru LEONE III Kombi 1800 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1985.06 - 1987.07) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Subaru LEONE III Kombi 1800 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1985.06 - 1987.07) WIX FILTERS
Producent:WIX FILTERS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
WIX FILTERS
4.4 (7 ocen)
Kod produktu:
WL7143
niedostępny
4.4 (7 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
WIX FILTERS
Kod:
WL7143
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  98
Wymiar gwintu:  3/4-16 UNF
Średnica zewnętrzna [mm]:  83
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  63
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  55
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 59,00 zł
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze