Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik METZGER do Subaru REX II 550 Kompressor liftback 54KM, 40kW, benzyna (1988.08 - 1989.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik OEM Subaru REX II 550 Kompressor liftback 54KM, 40kW, benzyna (1988.08 - 1989.06) OEM
Silnik KNECHT Subaru REX II 550 Kompressor liftback 54KM, 40kW, benzyna (1988.08 - 1989.06) KNECHT
Silnik MAHLE Subaru REX II 550 Kompressor liftback 54KM, 40kW, benzyna (1988.08 - 1989.06) MAHLE
Silnik CHAMPION Subaru REX II 550 Kompressor liftback 54KM, 40kW, benzyna (1988.08 - 1989.06) CHAMPION
Silnik VALEO Subaru REX II 550 Kompressor liftback 54KM, 40kW, benzyna (1988.08 - 1989.06) VALEO
Silnik IPARTS Subaru REX II 550 Kompressor liftback 54KM, 40kW, benzyna (1988.08 - 1989.06) IPARTS
Silnik CORTECO Subaru REX II 550 Kompressor liftback 54KM, 40kW, benzyna (1988.08 - 1989.06) CORTECO
Silnik MEAT & DORIA Subaru REX II 550 Kompressor liftback 54KM, 40kW, benzyna (1988.08 - 1989.06) MEAT & DORIA
Silnik NIPPARTS Subaru REX II 550 Kompressor liftback 54KM, 40kW, benzyna (1988.08 - 1989.06) NIPPARTS
Silnik ACKOJA Subaru REX II 550 Kompressor liftback 54KM, 40kW, benzyna (1988.08 - 1989.06) ACKOJA
Silnik ALCO FILTER Subaru REX II 550 Kompressor liftback 54KM, 40kW, benzyna (1988.08 - 1989.06) ALCO FILTER
Silnik BGA Subaru REX II 550 Kompressor liftback 54KM, 40kW, benzyna (1988.08 - 1989.06) BGA
Silnik COMLINE Subaru REX II 550 Kompressor liftback 54KM, 40kW, benzyna (1988.08 - 1989.06) COMLINE
Silnik DR!VE+ Subaru REX II 550 Kompressor liftback 54KM, 40kW, benzyna (1988.08 - 1989.06) DR!VE+
Silnik EPS Subaru REX II 550 Kompressor liftback 54KM, 40kW, benzyna (1988.08 - 1989.06) EPS
Silnik EUROREPAR Subaru REX II 550 Kompressor liftback 54KM, 40kW, benzyna (1988.08 - 1989.06) EUROREPAR
Silnik FACET Subaru REX II 550 Kompressor liftback 54KM, 40kW, benzyna (1988.08 - 1989.06) FACET
Silnik FRIGAIR Subaru REX II 550 Kompressor liftback 54KM, 40kW, benzyna (1988.08 - 1989.06) FRIGAIR
Silnik HC-CARGO Subaru REX II 550 Kompressor liftback 54KM, 40kW, benzyna (1988.08 - 1989.06) HC-CARGO
Silnik HOFFER Subaru REX II 550 Kompressor liftback 54KM, 40kW, benzyna (1988.08 - 1989.06) HOFFER
Silnik JPN Subaru REX II 550 Kompressor liftback 54KM, 40kW, benzyna (1988.08 - 1989.06) JPN
Silnik LUCAS Subaru REX II 550 Kompressor liftback 54KM, 40kW, benzyna (1988.08 - 1989.06) LUCAS
Silnik MAPCO Subaru REX II 550 Kompressor liftback 54KM, 40kW, benzyna (1988.08 - 1989.06) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Subaru REX II 550 Kompressor liftback 54KM, 40kW, benzyna (1988.08 - 1989.06) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METZGER Subaru REX II 550 Kompressor liftback 54KM, 40kW, benzyna (1988.08 - 1989.06) METZGER
Silnik MISFAT Subaru REX II 550 Kompressor liftback 54KM, 40kW, benzyna (1988.08 - 1989.06) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Subaru REX II 550 Kompressor liftback 54KM, 40kW, benzyna (1988.08 - 1989.06) MULLER FILTER
Silnik NPS Subaru REX II 550 Kompressor liftback 54KM, 40kW, benzyna (1988.08 - 1989.06) NPS
Silnik OYODO Subaru REX II 550 Kompressor liftback 54KM, 40kW, benzyna (1988.08 - 1989.06) OYODO
Silnik PAYEN Subaru REX II 550 Kompressor liftback 54KM, 40kW, benzyna (1988.08 - 1989.06) PAYEN
Producent:METZGER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
8030009
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
8030009
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  26
Materiał:  Stal
Wymiar gwintu:  M20x1,5
Długość gwintu [mm]:  14
Rozmiar klucza:  17
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Materiał uszczelnienia:  Aluminium
Średnica wewnętrzna [mm]:  20
Średnica zewnętrzna [mm]:  26
Grubość [mm]:  1,5
Rodzaj połączenia:  Torba
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 62,00 zł
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze