Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KAMOKA do Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik BLUE PRINT Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik MANN-FILTER Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik PURFLUX Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) PURFLUX
Silnik KNECHT Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) KNECHT
Silnik SCT - MANNOL Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik MAHLE Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) MAHLE
Silnik MOTUL Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) MOTUL
Silnik FILTRON Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) FILTRON
Silnik BOSCH Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) BOSCH
Silnik KAMOKA Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) KAMOKA
Silnik MEAT & DORIA Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik FA1 Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) FA1
Silnik HENGST FILTER Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik FEBEST Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) FEBEST
Silnik K&N FILTERS Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik PAYEN Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) PAYEN
Silnik UFI Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) UFI
Silnik YAMATO Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) YAMATO
Silnik ABAKUS Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) ABAKUS
Silnik AJUSA Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) ASHIKA
Silnik BGA Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) BGA
Silnik BORG & BECK Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CASTROL Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) DR!VE+
Silnik DYS Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) DYS
Silnik EPS Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) EPS
Silnik ET ENGINETEAM Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) EUROL
Silnik FACET Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) FACET
Silnik FRAM Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) FRAM
Silnik HART Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) HART
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) HOFFER
Silnik JAPANPARTS Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) JAPKO
Silnik JC PREMIUM Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) JC PREMIUM
Silnik KAVO PARTS Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KW Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MULLER FILTER Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NPS Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) NPS
Silnik NTY Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PURRO Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) PURRO
Silnik RAVENOL Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) RAVENOL
Silnik SOFIMA Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAICO Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Subaru XV (GT) 2.0 i e-BOXER AWD (GTE) SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:KAMOKA

9 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
4.8 (4 ocen)
Kod produktu:
F102001
dostępny
4.8 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
F102001
Jednostka:
sztuka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z zaworem zwrotnym
Rodzaj zaworu: Zawór ograniczający cisnienie
Wysokość [mm]: 84
Średnica zewnętrzna [mm]: 82
Wymiar gwintu: M20x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 45,00 zł
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KAMOKA
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
F257401
dostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
F257401
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Filtr powietrza
Długość [mm]: 232
Szerokość [mm]: 219
Wysokość [mm]: 40
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 56,00 zł
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KAMOKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8704251
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
8704251
Do 100 dni na zwrot
KAMOKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8703274
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
8703274
Do 100 dni na zwrot
KAMOKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8703273
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
8703273
Do 100 dni na zwrot
KAMOKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8707187
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
8707187
Do 100 dni na zwrot
KAMOKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8701365
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
8701365
Do 100 dni na zwrot
KAMOKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8701366
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
8701366
Do 100 dni na zwrot
KAMOKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8705134
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
8705134
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze