Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAXGEAR do Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FEBI BILSTEIN Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik ELRING Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik SWAG Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SWAG
Silnik FA1 Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FA1
Silnik MANN-FILTER Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik FILTRON Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FILTRON
Silnik VAICO Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VAICO
Silnik BOSCH Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BOSCH
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik BLUE PRINT Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik KAMOKA Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KAMOKA
Silnik MULLER FILTER Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik ACKOJA Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ACKOJA
Silnik AJUSA Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AJUSA
Silnik ALCO FILTER Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BGA Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BGA
Silnik BORG & BECK Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CASTROL Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DR!VE+ Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EUROL Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FRAM Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FRAM
Silnik GLASER Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GLASER
Silnik KAVO PARTS Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KNECHT Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KNECHT
Silnik LIQUI MOLY Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik MAHLE Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MAHLE
Silnik MAXGEAR Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MOTUL
Silnik NPS Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NPS
Silnik OEM Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) OEM
Silnik OPTIMAL Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) PURRO
Silnik SKF Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SKF
Silnik STONE-JAPAN Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) STONE-JAPAN
Silnik TRISCAN Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) UFI
Silnik VALVOLINE Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) liftback 83KM, 61kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
26-1537
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
26-1537
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  50
Średnica zewnętrzna [mm]:  65,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  62
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 56,00 zł
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze