Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik do Tesla MODEL S (5YJS) 85 liftback 385KM, 283kW, elektryczny (2015.02 - 2016.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik BORG & BECK Tesla MODEL S (5YJS) 85 liftback 385KM, 283kW, elektryczny (2015.02 - 2016.02) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Tesla MODEL S (5YJS) 85 liftback 385KM, 283kW, elektryczny (2015.02 - 2016.02) CHAMPION
Silnik COOPERSFIAAM Tesla MODEL S (5YJS) 85 liftback 385KM, 283kW, elektryczny (2015.02 - 2016.02) COOPERSFIAAM
Silnik FEBI BILSTEIN Tesla MODEL S (5YJS) 85 liftback 385KM, 283kW, elektryczny (2015.02 - 2016.02) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Tesla MODEL S (5YJS) 85 liftback 385KM, 283kW, elektryczny (2015.02 - 2016.02) FRAM
Silnik GSP Tesla MODEL S (5YJS) 85 liftback 385KM, 283kW, elektryczny (2015.02 - 2016.02) GSP
Silnik MAHLE Tesla MODEL S (5YJS) 85 liftback 385KM, 283kW, elektryczny (2015.02 - 2016.02) MAHLE
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Tesla MODEL S (5YJS) 85 liftback 385KM, 283kW, elektryczny (2015.02 - 2016.02) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PURFLUX Tesla MODEL S (5YJS) 85 liftback 385KM, 283kW, elektryczny (2015.02 - 2016.02) PURFLUX
Silnik SWAG Tesla MODEL S (5YJS) 85 liftback 385KM, 283kW, elektryczny (2015.02 - 2016.02) SWAG

15 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (26 ocen)
Kod produktu:
184185
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (26 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
184185
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z tyłu
Rodzaj mocowania:  Łożysko gumowo-metalowe
Ciężar [kg]:  0,377
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 452,00 zł
238,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

SWAG
5.0 (8 ocen)
Kod produktu:
33 10 9304
niedostępny
5.0 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
33 10 9304
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 523,00 zł
275,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GSP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
538309
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
538309
Do 100 dni na zwrot
FRAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
NEAF
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAM
Kod:
NEAF
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  1
Szerokość [mm]:  1
Wysokość [mm]:  1
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
NOBFA
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
NOBFA
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Techniczny numer informacyjny:  No air filter fitted
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
NOBFO
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
NOBFO
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Techniczny numer informacyjny:  No oil filter fitted
Do 100 dni na zwrot
ORIGINAL IMPERIUM
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
610047
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
610047
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Masa [g]:  4450
Do 100 dni na zwrot
FRAM
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
NEOF
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAM
Kod:
NEOF
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica zewnętrzna [mm]:  1
Średnica wewnętrzna [mm]:  1
Wysokość [mm]:  1
Do 100 dni na zwrot
MAHLE
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
ELECTRIC VEHICLE
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
ELECTRIC VEHICLE
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Do 100 dni na zwrot
GSP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
538304
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
538304
Do 100 dni na zwrot
PURFLUX
4.3 (6 ocen)
Kod produktu:
NEAF
niedostępny
4.3 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PURFLUX
Kod:
NEAF
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  1
Szerokość [mm]:  1
Wysokość [mm]:  1
Do 100 dni na zwrot
PURFLUX
5.0 (15 ocen)
Kod produktu:
NEOF
niedostępny
5.0 (15 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PURFLUX
Kod:
NEOF
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica zewnętrzna [mm]:  1
Średnica wewnętrzna [mm]:  1
Wysokość [mm]:  1
Do 100 dni na zwrot
COOPERSFIAAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
NEAF
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COOPERSFIAAM
Kod:
NEAF
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  1
Szerokość [mm]:  1
Wysokość [mm]:  1
Do 100 dni na zwrot
COOPERSFIAAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
NEOF
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COOPERSFIAAM
Kod:
NEOF
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica zewnętrzna [mm]:  1
Średnica wewnętrzna [mm]:  1
Wysokość [mm]:  1
Do 100 dni na zwrot
CHAMPION
4.9 (9 ocen)
Kod produktu:
ELECTRICAL VEHICLE
niedostępny
4.9 (9 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
ELECTRICAL VEHICLE
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rodzaj filtra:  Filtr o podwyższonej trwałosci
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze