Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik NPS do Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik BOSCH Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) BOSCH
Silnik EUROREPAR Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) EUROREPAR
Silnik ELRING Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) ELRING
Silnik AJUSA Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) AJUSA
Silnik KAMOKA Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) KAMOKA
Silnik VALEO Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) VALEO
Silnik FEBI BILSTEIN Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) FEBI BILSTEIN
Silnik KNECHT Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) KNECHT
Silnik FEBEST Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) FEBEST
Silnik MAXGEAR Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) MAXGEAR
Silnik VICTOR REINZ Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) VICTOR REINZ
Silnik AE Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) AE
Silnik AMC Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) AMC
Silnik BUGATTI Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) BUGATTI
Silnik CHAMPION Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) CHAMPION
Silnik CORTECO Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) CORTECO
Silnik DAYCO Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) DAYCO
Silnik ERA Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) ERA
Silnik FA1 Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) FAI AUTOPARTS
Silnik FRECCIA Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) FRECCIA
Silnik GLASER Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) GLASER
Silnik GLYCO Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) GOETZE
Silnik HART Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) HART
Silnik HC-CARGO Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) HC-CARGO
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HITACHI Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) HITACHI
Silnik IPSA Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) IPSA
Silnik KOLBENSCHMIDT Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAHLE Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METELLI Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) METELLI
Silnik MEYLE Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) MEYLE
Silnik NPS Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) NPS
Silnik PAYEN Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) PAYEN
Silnik PIERBURG Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) PIERBURG
Silnik PURRO Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) PURRO
Silnik SASIC Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) SASIC
Silnik SNR Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) SNR
Silnik SWAG Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) SWAG
Silnik TRISCAN Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VAICO Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) VAICO
Silnik VEMO Volvo 940 (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) VEMO
Producent:NPS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LF1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
LF1
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze