Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CALORSTAT BY VERNET do Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik NTY Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) NTY
Silnik ELRING Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) ELRING
Silnik EUROREPAR Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) EUROREPAR
Silnik KAMOKA Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) KAMOKA
Silnik PURFLUX Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) PURFLUX
Silnik KNECHT Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) KNECHT
Silnik VAICO Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) VAICO
Silnik AJUSA Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) AJUSA
Silnik FEBEST Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) GATES
Silnik MOTUL Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) MOTUL
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik AE Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) AE
Silnik AKRON-MALÒ Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) AKRON-MALÒ
Silnik ARCO Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) ARCO
Silnik BREMI Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) BREMI
Silnik BUGATTI Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) BUGATTI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) CASTROL
Silnik CHAMPION Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) CHAMPION
Silnik COOPERSFIAAM Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) CORTECO
Silnik DAYCO Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) DAYCO
Silnik DELPHI Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) DELPHI
Silnik ELWIS ROYAL Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) EUROL
Silnik FA1 Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) FAST
Silnik FRAM Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) FRAM
Silnik FRECCIA Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) FRECCIA
Silnik GK Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) GK
Silnik GLASER Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) GLASER
Silnik GLYCO Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) GOETZE
Silnik GRAF Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) GRAF
Silnik HART Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) HART
Silnik HELLA Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) HELLA
Silnik HENGST FILTER Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) HENGST FILTER
Silnik HEPU Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) HEPU
Silnik IPD Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) IPD
Silnik IPSA Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) IPSA
Silnik KAVO PARTS Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) KAVO PARTS
Silnik KAWE Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) KAWE
Silnik KOLBENSCHMIDT Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) KOLBENSCHMIDT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik KWP Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) KWP
Silnik LIQUI MOLY Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) LUCAS
Silnik MAHLE Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METELLI Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) METELLI
Silnik NE Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) NE
Silnik NPS Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) NPS
Silnik OPTIBELT Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) OPTIBELT
Silnik PAYEN Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) PAYEN
Silnik PURRO Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) RAVENOL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SCT - MANNOL Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) SCT - MANNOL
Silnik SNR Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) SNR
Silnik SWAG Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) SWAG
Silnik TRISCAN Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VALEO Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) VALEO
Silnik VALVOLINE Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) VALVOLINE
Silnik VEMO Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Volvo 940 II Kombi (945) 2.0 Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) WALKER PRODUCTS
Producent:CALORSTAT BY VERNET

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CALORSTAT BY VERNET
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OS3561
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CALORSTAT BY VERNET
Kod:
OS3561
Jednostka:
sztuka
Cisnienie załączania [bar]: 0,5
Wymiar gwintu: M14x1.5
Rodzaj czujnika: Typ czujnika zamknięty
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 62,00 zł
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CALORSTAT BY VERNET
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
WS2564
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CALORSTAT BY VERNET
Kod:
WS2564
Jednostka:
sztuka
Wymiar gwintu: 5/8x18 UNF
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 208,00 zł
106,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CALORSTAT BY VERNET
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CS0296
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CALORSTAT BY VERNET
Kod:
CS0296
Jednostka:
sztuka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
Długość [mm]: 530
Wysokość [mm]: 24
Rezystancja [Ohm]: 170
Ilość połączeń: 3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 249,00 zł
127,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
CALORSTAT BY VERNET
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LS130054
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CALORSTAT BY VERNET
Kod:
LS130054
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Długość kabli: 985
Ilość połączeń: 3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 542,00 zł
285,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze