Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik RAVENOL do Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie)

Silnik ELRING Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik KNECHT Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) KNECHT
Silnik BOSCH Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) BOSCH
Silnik CONTINENTAL CTAM Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik MAHLE Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) MAHLE
Silnik FA1 Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) FA1
Silnik HENGST FILTER Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik EPS Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) EPS
Silnik INA Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) INA
Silnik MOTUL Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) MOTUL
Silnik AJUSA Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) AJUSA
Silnik NISSENS Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) NISSENS
Silnik PAYEN Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) PURFLUX
Silnik BORGWARNER Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) BORGWARNER
Silnik CALORSTAT BY VERNET Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) CASTROL
Silnik COOPERSFIAAM Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) DELPHI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EUROL Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBI BILSTEIN Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) FRAM
Silnik FRIGAIR Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) FRIGAIR
Silnik GATES Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) GLASER
Silnik GLYCO Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) GLYCO
Silnik HELLA Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) HELLA
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik IJS GROUP Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) IJS GROUP
Silnik IPSA Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) IPSA
Silnik JP GROUP Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) JP GROUP
Silnik JPN Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) JPN
Silnik KAMOKA Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) KAMOKA
Silnik KW Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) KW
Silnik KWP Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) KWP
Silnik LEMFÖRDER Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LUCAS Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) LUCAS
Silnik MAXGEAR Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) MISFAT
Silnik NRF Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) NRF
Silnik NTY Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) NTY
Silnik OPTIBELT Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURRO Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SWAG Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) SWAG
Silnik THERMOTEC Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TRISCAN Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALVOLINE Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) VAN WEZEL
Producent:RAVENOL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
RAVENOL
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1111113
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RAVENOL
Kod:
1111113
Jednostka:
szt
Olej:  Olej syntetyczny
Specyfikacja:  ACEA A1/B1
Klasa lepkości SAE:  SAE 0W-20
Specyfikacja:  API SN Plus
Specyfikacja:  API SP (RC)
Specyfikacja:  ILSAC GF-6A
Specyfikacja:  Buick�
Specyfikacja:  Chevrolet
Specyfikacja:  Chrysler MS-6395
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C947-A
Specyfikacja:  GM 6094M
Specyfikacja:  GM dexos1
Specyfikacja:  Honda/Acura HTO-06
Specyfikacja:  Infiniti
Specyfikacja:  STJLR.51.5122
Specyfikacja:  Lexus
Specyfikacja:  Mazda
Specyfikacja:  MB 229.71
Specyfikacja:  Mitsubishi
Specyfikacja:  Nissan
Specyfikacja:  Subaru
Specyfikacja:  Suzuki
Specyfikacja:  Toyota
Do 100 dni na zwrot
500,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
RAVENOL
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1111105
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RAVENOL
Kod:
1111105
Jednostka:
szt
Olej:  Olej syntetyczny
Specyfikacja:  ACEA C5
Klasa lepkości SAE:  SAE 0W-20
Specyfikacja:  API: SN
Specyfikacja:  API: SN PLUS-RC
Specyfikacja:  API: SN PLUS
Przewyższa specyfikację:  Chrysler MS 13340
Specyfikacja:  BMW Longlife-17 FE+
Specyfikacja:  MB-Freigabe 229.71
Specyfikacja:  MB-Freigabe 229.72
Specyfikacja:  VOLVO VCC RBS0-2AE
Specyfikacja:  Chrysler MS-13340
Specyfikacja:  Honda
Specyfikacja:  Mazda
Specyfikacja:  Nissan
Specyfikacja:  Opel OV0401547
Specyfikacja:  Suzuki
Specyfikacja:  Toyota
Do 100 dni na zwrot
500,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze