Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik EUROREPAR do Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in-Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in-Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in-Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in-Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AJUSA
Silnik HENGST FILTER Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in-Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik CHAMPION Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in-Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CHAMPION
Silnik DENCKERMANN Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in-Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik CASTROL Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in-Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CASTROL
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in-Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DYS Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in-Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DYS
Silnik EUROREPAR Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in-Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) EUROREPAR
Silnik GLASER Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in-Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GLASER
Silnik HART Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in-Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HART
Silnik HEPU Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in-Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HEPU
Silnik HOFFER Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in-Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HOFFER
Silnik JPN Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in-Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) JPN
Silnik KAVO PARTS Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in-Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik MAGNETI MARELLI Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in-Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAXGEAR Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in-Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in-Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in-Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) METZGER
Silnik NRF Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in-Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NRF
Silnik NTY Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in-Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NTY
Silnik OPTIBELT Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in-Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) OPTIBELT
Silnik PIERBURG Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in-Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) PIERBURG
Silnik SKF Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in-Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SKF
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in-Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALVOLINE Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in-Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in-Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in-Hybrid AWD Kombi 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:EUROREPAR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1609317980
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1609317980
Materiał: Guma
Długość [mm]: 1230
Szerokość [mm]: 21,4
Ilość żeber: 6
Ciężar [kg]: 0,125
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1689025680
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1689025680
Szerokość [mm]: 234
Wysokość [mm]: 60,5
Kształt: Płaski
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z filtrem wstępnym
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Długość [mm]: 286
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze