Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik SCHAEFFLER INA do Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) AJUSA
Silnik FEBI BILSTEIN Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik SWAG Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) SWAG
Silnik FA1 Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) FA1
Silnik FILTRON Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) FILTRON
Silnik MOTUL Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) MOTUL
Silnik SCHAEFFLER INA Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) SCHAEFFLER INA
Silnik GATES Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) GATES
Silnik MANN-FILTER Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik PAYEN Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) ASHIKA
Silnik BIRTH Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) BIRTH
Silnik BLUE PRINT Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BOSCH Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) BOSCH
Silnik BUGIAD Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) BUGIAD
Silnik CALORSTAT BY VERNET Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) CASTROL
Silnik CLEAN FILTERS Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) CORTECO
Silnik DENCKERMANN Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ELSTOCK Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EPS Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) EPS
Silnik EUROREPAR Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) FACET
Silnik FRAM Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) FRAM
Silnik GLASER Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) GLASER
Silnik GSP Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) GSP
Silnik HART Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) HART
Silnik HENGST FILTER Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HUTCHINSON Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik JAPANPARTS Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) JAPKO
Silnik JP GROUP Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) KW
Silnik LIZARTE Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) LIZARTE
Silnik LUCAS Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) LUCAS
Silnik MAHLE Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) NRF
Silnik NTY Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) NTY
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PIERBURG Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) RUVILLE
Silnik SACHS Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) SACHS
Silnik SALERI SIL Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SKF Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) SKF
Silnik SOFIMA Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) SOFIMA
Silnik THERMOTEC Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TRISCAN Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:SCHAEFFLER INA

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SCHAEFFLER INA
4.6 (18 ocen)
Kod produktu:
420 0222 10
dostępny
4.6 (18 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHAEFFLER INA
Kod:
420 0222 10
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Wysokość [mm]: 32,7
Średnica [mm]: 12,00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 59,00 zł
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SCHAEFFLER INA
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
532 0927 10
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHAEFFLER INA
Kod:
532 0927 10
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 67,00 zł
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

SCHAEFFLER INA
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
531 0938 10
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHAEFFLER INA
Kod:
531 0938 10
Średnica zewnętrzna [mm]: 60
Szerokość [mm]: 26,6
Do 100 dni na zwrot
SCHAEFFLER INA
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
FB 6PK1250
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHAEFFLER INA
Kod:
FB 6PK1250
Ilość żeber: 6
Długość [mm]: 1250
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze