Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik DRI do Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik SWAG Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) SWAG
Silnik FEBI BILSTEIN Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FA1 Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) FA1
Silnik SCHAEFFLER INA Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) SCHAEFFLER INA
Silnik PAYEN Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) PAYEN
Silnik AJUSA Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) AJUSA
Silnik AKS DASIS Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) AKS DASIS
Silnik BLUE PRINT Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BOSCH Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) BOSCH
Silnik BUGIAD Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) BUGIAD
Silnik CALORSTAT BY VERNET Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik COMLINE Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik COOPERSFIAAM Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) CORTECO
Silnik DENCKERMANN Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) DRI
Silnik ELSTOCK Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EPS Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) EPS
Silnik EUROREPAR Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) FACET
Silnik FRAM Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) GLASER
Silnik GSP Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) GSP
Silnik HENGST FILTER Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik KAMOKA Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) KW
Silnik MAGNETI MARELLI Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) MAHLE
Silnik MAXGEAR Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) MEYLE
Silnik NISSENS Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) NRF
Silnik NTY Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) NTY
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PIERBURG Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) PURFLUX
Silnik RUVILLE Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) RUVILLE
Silnik SACHS Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) SACHS
Silnik SALERI SIL Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SASIC Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) SASIC
Silnik THERMOTEC Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TRISCAN Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAICO Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) VAICO
Silnik VEMO Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Producent:DRI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
729128380
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
729128380
Ograniczenia producenta: BORGWARNER
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze