Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik GSP do Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik FA1 Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) FA1
Silnik INA Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) INA
Silnik PAYEN Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) PAYEN
Silnik AJUSA Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) AJUSA
Silnik BLUE PRINT Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BOSCH Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) BOSCH
Silnik BUGIAD Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) BUGIAD
Silnik CALORSTAT BY VERNET Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik COMLINE Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik COOPERSFIAAM Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EPS Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) EPS
Silnik EUROREPAR Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) FACET
Silnik FEBI BILSTEIN Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) GLASER
Silnik GSP Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) GSP
Silnik HENGST FILTER Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik KAMOKA Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) KW
Silnik MAGNETI MARELLI Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) MAHLE
Silnik MAXGEAR Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) MEYLE
Silnik NISSENS Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) NRF
Silnik NTY Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) NTY
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PIERBURG Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) PURFLUX
Silnik SACHS Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) SACHS
Silnik SASIC Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) SASIC
Silnik SWAG Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) SWAG
Silnik THERMOTEC Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TRISCAN Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) TRISCAN
Silnik VEMO Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) VEMO
Producent:GSP

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GSP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
533515
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
533515
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze