Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE do Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik HELLA Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) HELLA
Silnik FEBI BILSTEIN Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik TOPRAN Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) TOPRAN
Silnik VEMO Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) VEMO
Silnik CALORSTAT BY VERNET Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik EPS Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) EPS
Silnik FACET Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) FACET
Silnik HENGST FILTER Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik MEYLE Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) MEYLE
Silnik NRF Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) NRF
Silnik ABAKUS Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) ABAKUS
Silnik AKS DASIS Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) AKS DASIS
Silnik BLIC Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) BLIC
Silnik BORG & BECK Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BOSCH Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) BOSCH
Silnik CHAMPION Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) CHAMPION
Silnik COOPERSFIAAM Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik FEBEST Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) FEBEST
Silnik FILTRON Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) FRAM
Silnik GK Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) GK
Silnik HART Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) HART
Silnik HEPU Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) HOFFER
Silnik IPARTS Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) IPARTS
Silnik JP GROUP Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) JP GROUP
Silnik JPN Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) JPN
Silnik KAMOKA Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) KAWE
Silnik KLOKKERHOLM Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) KLOKKERHOLM
Silnik KW Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik MAHLE Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) MAHLE
Silnik MEAT & DORIA Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) METZGER
Silnik MULLER FILTER Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NPS Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) NPS
Silnik PURFLUX Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) PURFLUX
Silnik SIDAT Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) SIDAT
Silnik SWAG Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) SWAG
Silnik THERMOTEC Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TRISCAN Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALEO Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) VALEO
Silnik WALKER PRODUCTS Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) e-Golf liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2016.12 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MAHLE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CIR 30 000P
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
CIR 30 000P
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Długość sieci [mm]: 615
Szerokość sieci [mm]: 406
Głębokość sieci [mm]: 26
Rodzaj chłodnicy: Żebra chłodzące lutowane
Producent: MAHLE
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z wyposażeniem do holowania przyczep
Strefy klimatyczne: Dla tropikalnej strefy klimatycznej
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Wylot - sr. [mm]: 22
Dolot - sr. [mm]: 22
Materiał zbiornika wody (chłodnica): Tworzywo sztuczne
Wysokość opakowania [cm]: 11,70
Ciężar netto [g]: 2660,0
Długożć opakowania [cm]: 85,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1335,00 zł
785,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
ELECTRIC VEHICLE
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
ELECTRIC VEHICLE
Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze