Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik PAYEN do Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik VICTOR REINZ Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik BOSCH Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BOSCH
Silnik ELRING Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AJUSA
Silnik KNECHT Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KNECHT
Silnik FEBI BILSTEIN Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik MAHLE Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAHLE
Silnik CONTINENTAL CTAM Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik HELLA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik KAMOKA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik TOPRAN Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TOPRAN
Silnik HART Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HART
Silnik LUK Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) LUK
Silnik MAXGEAR Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik BLUE PRINT Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik INA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) INA
Silnik IPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) IPARTS
Silnik OEM Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) OEM
Silnik PURRO Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) PURRO
Silnik UFI Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) UFI
Silnik VIKA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VIKA
Silnik GATES Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GATES
Silnik PURFLUX Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik CHAMPION Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CHAMPION
Silnik EPS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) EPS
Silnik GLASER Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GLASER
Silnik SKF Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SKF
Silnik CORTECO Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CORTECO
Silnik FA1 Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FA1
Silnik DELPHI Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DELPHI
Silnik DOLZ Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DOLZ
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik FACET Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FACET
Silnik HEPU Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HEPU
Silnik PAYEN Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) PAYEN
Silnik SACHS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SACHS
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik AE Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AE
Silnik AKRON-MALÒ Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AUTOMEGA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BGA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BGA
Silnik BIRTH Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BIRTH
Silnik BORG & BECK Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORSEHUNG Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik BUGATTI Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BUGATTI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik COMLINE Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DR!VE+ Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DR!VE+
Silnik ERA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROREPAR Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAE Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FRECCIA
Silnik GK Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GK
Silnik GRAF Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GRAF
Silnik GSP Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GSP
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik JC PREMIUM Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) JC PREMIUM
Silnik JP GROUP Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) JP GROUP
Silnik KOLBENSCHMIDT Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KW
Silnik KWP Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KWP
Silnik MAPCO Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAPCO
Silnik METELLI Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) METELLI
Silnik METZGER Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MOTUL
Silnik NISSENS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NISSENS
Silnik NK Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NK
Silnik NPS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NPS
Silnik NRF Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NRF
Silnik NTY Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SASIC Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SNR Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAICO Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik VEMA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VEMA
Silnik WIX FILTERS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:PAYEN

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PAYEN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AH8010
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
AH8010
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  1,02
Średnica [mm]:  75,5
Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelka z warstwą metalową
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 204,00 zł
104,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
PAYEN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PA6133
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
PA6133
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 16,00 zł
5,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PAYEN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PA6130
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
PA6130
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 16,00 zł
5,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PAYEN
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
NA5499
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
NA5499
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  7
Materiał:  PTFE (Polytetrafluorethylen)
Średnica wewnętrzna [mm]:  30
Średnica zewnętrzna [mm]:  40
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  ASW
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 50,00 zł
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PAYEN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
HR397T
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
HR397T
Jednostka:
szt
Kolor:  Czarny
Materiał:  Silikon
Rodzaj połączenia:  Tubka
Pojemność [ml]:  70
Zakres temperatury do [°C]:  300
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 53,00 zł
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PAYEN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
HR397
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
HR397
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  11121262571
Materiał:  Silikon
Pojemność [ml]:  80
Zakres temperatury do [°C]:  300
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 73,00 zł
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze