Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik NE do Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) AJUSA
Silnik MAHLE Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) MAHLE
Silnik JAPKO Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) JAPKO
Silnik K&N FILTERS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik HENGST FILTER Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik CLEAN FILTERS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) CLEAN FILTERS
Silnik CORTECO Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) CORTECO
Silnik MULLER FILTER Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik PURFLUX Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) PURFLUX
Silnik PAYEN Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) PAYEN
Silnik SKF Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) SKF
Silnik ABAKUS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) ABAKUS
Silnik AISIN Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) AISIN
Silnik AKRON-MALÒ Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik BREMI Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) BREMI
Silnik CAFFARO Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) CAFFARO
Silnik CALORSTAT BY VERNET Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik DENCKERMANN Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) DRI
Silnik ELSTOCK Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) ELSTOCK
Silnik ET ENGINETEAM Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FLENNOR Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) FLENNOR
Silnik FRAM Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) FRECCIA
Silnik GLASER Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) GLASER
Silnik HART Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) HART
Silnik HELLA Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) HELLA
Silnik HEPU Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) HEPU
Silnik HUTCHINSON Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPD Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) IPD
Silnik JP GROUP Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) JP GROUP
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik NE Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) NISSENS
Silnik NK Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) NK
Silnik NRF Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) NRF
Silnik OEM Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) OEM
Silnik OPTIBELT Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik RUVILLE Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SASIC Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) SIDAT
Silnik SOFIMA Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) SOFIMA
Silnik TEDGUM Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) TEDGUM
Silnik TRISCAN Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) UFI
Silnik VEMA Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:NE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
120050009800
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NE
Kod:
120050009800
Otwór o śr[mm]:  81,00
Numer komponentu:  1. 1,50
Numer komponentu:  2. 1,50
Numer komponentu:  3. 2,00
Do 100 dni na zwrot
NE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
120050009821
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NE
Kod:
120050009821
Nadwymiar [mm]:  0,50
Otwór o śr[mm]:  81,50
Numer komponentu:  1. 1,50
Numer komponentu:  2. 1,50
Numer komponentu:  3. 2,00
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze