Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik AUTOMEGA do Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) ELRING
Silnik MANN-FILTER Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik VICTOR REINZ Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik FILTRON Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) FILTRON
Silnik BOSCH Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) BOSCH
Silnik AJUSA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) AJUSA
Silnik KNECHT Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) KNECHT
Silnik MAHLE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) MAHLE
Silnik FEBI BILSTEIN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik IPARTS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) IPARTS
Silnik JAPKO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) JAPKO
Silnik TOPRAN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) TOPRAN
Silnik K&N FILTERS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik SWAG Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) SWAG
Silnik UFI Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) UFI
Silnik CONTINENTAL CTAM Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik FA1 Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) FA1
Silnik HENGST FILTER Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik BLUE PRINT Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik EPS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) EPS
Silnik HART Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) HART
Silnik INA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) INA
Silnik PURFLUX Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) PURFLUX
Silnik VIKA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) VIKA
Silnik ALCO FILTER Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik CHAMPION Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) CHAMPION
Silnik CORTECO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) CORTECO
Silnik FACET Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) FACET
Silnik PAYEN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) PAYEN
Silnik AIRTEX Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) AIRTEX
Silnik AKRON-MALÒ Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ASHIKA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) ASHIKA
Silnik AUTOMEGA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BORSEHUNG Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik CALORSTAT BY VERNET Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) DAYCO
Silnik DOLZ Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) DOLZ
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EFI AUTOMOTIVE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ERA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) ERA
Silnik ERISTIC Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) ERISTIC
Silnik ESEN SKV Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) ESEN SKV
Silnik EUROL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAST Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) GLASER
Silnik GSP Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) GSP
Silnik HELLA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) HELLA
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HUTCHINSON Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPD Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) IPD
Silnik IPSA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) IPSA
Silnik JAPANPARTS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JP GROUP Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) JP GROUP
Silnik KAMOKA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) KAMOKA
Silnik KOLBENSCHMIDT Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) LUCAS
Silnik MAXGEAR Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) MOTUL
Silnik NISSENS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) NISSENS
Silnik NK Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) NK
Silnik NPS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) NPS
Silnik NRF Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) NRF
Silnik NTY Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) NTY
Silnik OEM Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) OEM
Silnik OPTIBELT Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik QUINTON HAZELL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) RUVILLE
Silnik SASIC Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SKF Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) SKF
Silnik SNR Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) SOFIMA
Silnik TEDGUM Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) TEDGUM
Silnik THERMOTEC Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TRISCAN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAICO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:AUTOMEGA

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AUTOMEGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
190018010
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTOMEGA
Kod:
190018010
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oprawa skrzyni biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z kołnierzem
Rodzaj gwintu:  Gwint lewoskrętny
Średnica zewnętrzna [mm]:  164
Średnica [mm]:  85
Wysokość [mm]:  11
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 136,00 zł
66,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
AUTOMEGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
274765210
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTOMEGA
Kod:
274765210
Wymiar gwintu:  M10
Ilość biegunów:  1
Kształt obudowy wtyczki:  Owalny
Rozmiar klucza:  24
Kolor obudowy:  Ciemnozielony
Ciżnienie załączania od [bar]:  0,3
Ciśnienie załączania do [bar]:  0,6
Do 100 dni na zwrot
AUTOMEGA
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
250000310
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTOMEGA
Kod:
250000310
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze