Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BLUE PRINT do Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01)

Silnik FEBI BILSTEIN Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) FEBI BILSTEIN
Silnik DT SPARE PARTS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) DT SPARE PARTS
Silnik SWAG Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) SWAG
Silnik CORTECO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) CORTECO
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik AUTOMEGA Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) AUTOMEGA
Silnik MAXGEAR Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) MAXGEAR
Silnik MANN-FILTER Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) MANN-FILTER
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik BOSCH Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) BOSCH
Silnik FAE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) FAE
Silnik GATES Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) GATES
Silnik HENGST FILTER Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) HENGST FILTER
Silnik JAPKO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) JAPKO
Silnik METZGER Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) METZGER
Silnik NRF Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) NRF
Silnik AJUSA Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) ASHIKA
Silnik AUTLOG Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) AUTLOG
Silnik BGA Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) BGA
Silnik BIRTH Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) BIRTH
Silnik BLUE PRINT Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) BORG & BECK
Silnik BUGIAD Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) BUGIAD
Silnik CHAMPION Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) DAYCO
Silnik DELPHI Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) DR!VE+
Silnik EPS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) EPS
Silnik ERA Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) ERA
Silnik ESEN SKV Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) ESEN SKV
Silnik EUROREPAR Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) EUROREPAR
Silnik FACET Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) FACET
Silnik FEBEST Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) FEBEST
Silnik FILTRON Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) FILTRON
Silnik FLENNOR Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) FLENNOR
Silnik FRIGAIR Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) FRIGAIR
Silnik GOETZE ENGINE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) GOETZE ENGINE
Silnik HART Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) HART
Silnik HC-CARGO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) HC-CARGO
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HITACHI Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) HITACHI
Silnik HOFFER Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) HUTCHINSON
Silnik IMASAF Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) IMASAF
Silnik IPARTS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) IPARTS
Silnik JAPANPARTS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) JAPANPARTS
Silnik JC PREMIUM Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) JC PREMIUM
Silnik JP GROUP Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) JP GROUP
Silnik JPN Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) JPN
Silnik KLOKKERHOLM Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) KLOKKERHOLM
Silnik KNECHT Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) KOLBENSCHMIDT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik KW Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) KW
Silnik LUCAS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) LUCAS
Silnik MAHLE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) MAHLE
Silnik MAPCO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) METALCAUCHO
Silnik METELLI Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) METELLI
Silnik MEYLE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) MEYLE
Silnik MISFAT Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) MULLER FILTER
Silnik NIPPARTS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) NIPPARTS
Silnik NPS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) NPS
Silnik OEM Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) OEM
Silnik PIERBURG Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) PIERBURG
Silnik PURFLUX Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) PURFLUX
Silnik PURRO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) PURRO
Silnik PZL FILTERS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) SCT - MANNOL
Silnik SNR Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) SNR
Silnik SOFIMA Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) SOFIMA
Silnik SOGEFIPRO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) SOGEFIPRO
Silnik THERMOTEC Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) THERMOTEC
Silnik TOPRAN Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) TOPRAN
Silnik TRICLO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) TRICLO
Silnik TRISCAN Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) TRISCAN
Silnik UFI Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) UFI
Silnik VAICO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) VAICO
Silnik VALEO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) VALEO
Silnik VEMA Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) VEMA
Silnik VEMO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) VEMO
Silnik VEYANCE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) VEYANCE
Silnik VIKA Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) VIKA
Silnik WIX FILTERS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) WIX FILTERS
Producent:BLUE PRINT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BLUE PRINT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ADV180105
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADV180105
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  28
Średnica zewnętrzna [mm]:  33,0
Gwint zewn. [mm]:  M26 x 1,5
Długość gwintu [mm]:  13
Rozmiar klucza:  17
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Powierzchnia:  Ocynkowany
Długożć żruby pod główką [mm]:  16
Ciężar [kg]:  0,08
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Dla numeru OE:  059 103 193 S1
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BLUE PRINT
4.5 (22 ocen)
Kod produktu:
ADN12219
dostępny
4.5 (22 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADN12219
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  294
Średnica wewnętrzna [mm]:  65
Średnica zewnętrzna [mm]:  126,0
Ciężar [kg]:  0,724
Do 100 dni na zwrot
55,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze