Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE do Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) VICTOR REINZ
Silnik FA1 Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) FA1
Silnik AJUSA Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) AJUSA
Silnik EUROREPAR Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) EUROREPAR
Silnik MAXGEAR Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) MAXGEAR
Silnik CORTECO Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) CORTECO
Silnik OPTIMAL Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik VEMO Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) VEMO
Silnik BOSCH Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) BOSCH
Silnik GLYCO Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) GLYCO
Silnik HELLA Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) HELLA
Silnik KNECHT Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) KOLBENSCHMIDT
Silnik JP GROUP Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) JP GROUP
Silnik VAICO Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) VAICO
Silnik CHAMPION Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) CHAMPION
Silnik GOETZE ENGINE Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) GOETZE ENGINE
Silnik HART Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) HART
Silnik HENGST FILTER Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) HENGST FILTER
Silnik MAHLE Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) MAHLE
Silnik NTY Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) NTY
Silnik PAYEN Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) PAYEN
Silnik PURFLUX Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) PURFLUX
Silnik AE Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) AE
Silnik AKS DASIS Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) AKS DASIS
Silnik AMC Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) AMC
Silnik BENDIX Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) BENDIX
Silnik BGA Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) BGA
Silnik BIRTH Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) BIRTH
Silnik BLIC Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) BLIC
Silnik BORSEHUNG Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) BORSEHUNG
Silnik BREMI Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) BREMI
Silnik BTA Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) BTA
Silnik CAFFARO Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) CAFFARO
Silnik CALORSTAT BY VERNET Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) CASTROL
Silnik COOPERSFIAAM Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DYS Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) DYS
Silnik ERA Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) ERA
Silnik EUROL Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) EUROL
Silnik FAI AUTOPARTS Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) FAST
Silnik FRAM Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) FRAM
Silnik GATES Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) GATES
Silnik GLASER Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) GLASER
Silnik GSP Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) GSP
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik INA Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) INA
Silnik IPARTS Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) IPARTS
Silnik IPSA Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) IPSA
Silnik JPN Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) JPN
Silnik KAMOKA Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) KAMOKA
Silnik KING Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) KING
Silnik KLOKKERHOLM Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) KLOKKERHOLM
Silnik KS TOOLS Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) KS TOOLS
Silnik LIQUI MOLY Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) LUCAS
Silnik METELLI Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) METELLI
Silnik METZGER Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) METZGER
Silnik MEYLE Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) MEYLE
Silnik MOTORAD Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) MOTORAD
Silnik MOTUL Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) MOTUL
Silnik NISSENS Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) NISSENS
Silnik NRF Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) NRF
Silnik NÜRAL Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) NÜRAL
Silnik OEM Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) OEM
Silnik OPTIBELT Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) OPTIBELT
Silnik PIERBURG Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) PIERBURG
Silnik PURRO Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) SCT - MANNOL
Silnik SKF Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) SKF
Silnik SOG Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) SOG
Silnik THERMOTEC Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) THERMOTEC
Silnik TRISCAN Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALVOLINE Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) VALVOLINE
Silnik VEMA Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) VEMA
Silnik VIKA Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) VIKA
Producent:DR.MOTOR AUTOMOTIVE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DRM01967
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Kod:
DRM01967
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Od strony czołowej
Wysokość [mm]:  10
Średnica wewnętrzna [mm]:  35
Średnica zewnętrzna [mm]:  48
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  ASW
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 59,00 zł
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze