Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sonda lambda ERA do Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sonda lambda NTY Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) NTY
Sonda lambda BOSCH Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) BOSCH
Sonda lambda KAMOKA Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) KAMOKA
Sonda lambda DENSO Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) DENSO
Sonda lambda ESEN SKV Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) ESEN SKV
Sonda lambda ERA Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) ERA
Sonda lambda MAXGEAR Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) MAXGEAR
Sonda lambda AUTLOG Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) AUTLOG
Sonda lambda BLUE PRINT Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) BLUE PRINT
Sonda lambda CALORSTAT BY VERNET Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) CALORSTAT BY VERNET
Sonda lambda EUROREPAR Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) EUROREPAR
Sonda lambda FEBI BILSTEIN Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) FEBI BILSTEIN
Sonda lambda HC-CARGO Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) HC-CARGO
Sonda lambda HERTH+BUSS JAKOPARTS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Sonda lambda KAVO PARTS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) KAVO PARTS
Sonda lambda KAWE Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) KAWE
Sonda lambda LUCAS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) LUCAS
Sonda lambda METZGER Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) METZGER
Sonda lambda NPS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) NPS
Sonda lambda QUINTON HAZELL Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) QUINTON HAZELL
Sonda lambda SIDAT Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) SIDAT
Sonda lambda SWAG Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) SWAG
Sonda lambda TRISCAN Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) TRISCAN
Sonda lambda VEMO Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) VEMO
Sonda lambda WALKER PRODUCTS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) WALKER PRODUCTS
Producent:ERA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERA
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
570112A
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
570112A
Jednostka:
szt
Długość kabli:  290
Liczba przewodów:  4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 298,00 zł
152,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni

Porady z kategorii: Sonda lambda

Przyczyny awarii sondy lambda - jak je rozpoznać?

Przegrzanie, uszkodzenie, kolorowe osady – wszystko to może doprowadzić do awarii sondy lambda

Sonda lambda nie ma łatwo. Jej miejscem pracy jest układ wydechowy, a to oznacza, że przychodzi jej działać w niezwykle niekorzystnych warunkach. Wysoka temperatura, ciśnienie i agresywne związki chemiczne oddziałują na nią niemal bez przerwy. Do tego wstrząsy, uderzenia, szarpnięcia. Nic dziwnego, że żywotność sond lambda jest mocno ograniczona, a ilość możliwych awarii naprawdę spora.

czytaj więcej >
Jaki powinien być skład mieszanki paliwowej?

Jaki powinien być skład mieszanki paliwowej?

Mieszanka paliwowo-powietrzna to mieszanina par paliwa z powietrzem, która stanowi czynnik termodynamiczny podlegający sprężaniu, spalaniu i rozprężaniu w cylindrze silnika spalinowego tłokowego. Taka przemiana umożliwia produkcję energii mechanicznej w silniku. Mieszanka powinna mieć jednak odpowiedni skład chemiczny.

czytaj więcej >
Jak często należy wymieniać sondy lambda?

Jak często należy wymieniać sondy lambda?

Gdy Sonda lambda ulegnie awarii, ECU nie będzie otrzymywać danych, jaki jest stosunek powietrza i paliwa w mieszance. Ilość wtryskiwanego paliwa jest niejako pobierana przypadkowo, co powoduje mniej wydajne jego wykorzystanie, a tym samym większe zużycie. Ponadto usterka Sondy Lambda świadczy także o gorszej wydajności katalizatora i w niektórych przypadkach doprowadza do wyższego poziomu emisji szkodliwych składników spalinach.

czytaj więcej >
Jakie są typy sond lambda?

Jakie są typy sond lambda?

Przed zakupem nowego podzespołu kierowca zwykle dowiaduje się, że istnieje kilka rodzajów Sond Lambda. Do głównych typów zalicza się sondy cyrkonowe, liniowe (A/f) i tytanowe. Co prawda wszystkie pełnią identyczną rolę, ale wykorzystują różne technologie do pomiaru paliwa i powietrza, a ponadto przekazują odmienne sygnały wyjściowe.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze